Re-dial?
Waarom denk je dat?
Omdat deze kast volgens mij geen donkere plaat heeft
De 562x-711x zijn er in verschillende kleuren. Je hebt ook een blauwe. Dit is voor zo ver ik weet de zwartste 56KS die er is. Er was er nog eentje van op t forum.
Oké heb je betere foto’s van de plaat? Is hij volledig gaaf of?
Wijzerplaat is een beetje een kamelion. Hij is eigenlijk mat donker / navy blauw. Maar dat zie je alleen van voren zonder glare, anders lijkt hij zwart. Hier is een mooi foto verslag van dit model (is wel een ander exemplaar dan de mijne)
Ik maak me ontzettend zorgen, iemand anders die onlangs in deze fase is blijven hangen? Inklaring is nog niet betaald, Postnl kent de code nog niet.
De mijne. Relax. Duurt vaker lang.
Ja, laatst met een pakketje.
belastingdienst gaf telefonisch aan dat het een zootje was.
Via de klantenservice van post NL kreeg het mail adres van de inkaringsdienst; (zie pb). Vlak na het mailen, kreeg ik een melding in de aftershipment app en een paar dagen later een uitnodiging voor betalen via de track and trace.
6 dagen is lang? Dat is toch nog heel kort?
Het was ook een vraag van mijn kant uit omdat ik niet wist of er een donkere plaat was voor de KS. Weet niet of ik het daadwerkelijk mooi vind maar anders is het in iedergeval wel.
Ik hoop dat mijn aanstaande 4520-7000 volgende week ook nog iets blauws laat zien. Ze worden meestal haast zwart…
Wel als dat een proces wat normaal helemaal doorgezet wordt in een keer…
Heel mooi!
Dat is niet mijn ervaring. Het duurt vaak 1 of een paar weekjes. Niks om je zorgen over te maken nog iig.
I approve this message
Goeie morgen!!
Gisteren ontdekte ik nog een reden waarom de 6185-8021 VFA zo bijzonder is…
Kunnen jullie het raden op basis van deze plaatjes?
Hint: één element van de fysische omhulling van het horloge wijkt significant af van wat je aantreft bij alle andere GS referenties van die periode…
Indien niet … Hier is de link naar het antwoord: