Schitterend
Wie zal het zeggen he…
Het kan inderdaad dat de ontwikkeling van nog een bijkomende “drager kast” voor de cg een brug te ver was…
Maar dat wil niet zeggen dat de overige ontwerp beslissingen zomaar hotseflots op 1-2-3 uit de lucht geplukt zijn.
Ik heb trouwens nog een verhaaltje gesponnen over het resulterend verschil in expressie tussen de twee horloges op IG.
Ik kom zo bij je terug! Eerst even lezen!
Blaast me iedere keer omver.
Waanzinnig hoor. Zoals ook op IG al aangegeven: jouw aanwijzingen helpen echt met gericht kijken. Ik betrapte mezelf vooral op afgaan op de ‘algehele indruk’, terwijl er juist zoveel belangrijke details zijn die de moeite waard zijn om uit te lichten. Wederom top!
Dankuwel en graag gedaan Het is natuurlijk ook een beetje beroeps misvorming.
Maar goed deze oude King en Grand Seiko zijn letterlijk de enige horloges die “mijn” taal spreken! Dat ze technisch en qua afwerking zo goed zijn, en dat de hele ontwikkeling en verhalen over de twee fabrieken zo interessant zijn, maakt het helemaal af .
Haha, ja geweldig hè? Ik vind het echt een prachtig ontwerp en een heel belangrijke schakel in de ontwikkeling naar de 44GS
Het is inderdaad die full package. Zo waanzinnig interessant. En dat deze oude klokjes de enigen zijn die jouw taal spreken, herken ik wel een beetje hoor.
Trouwens, lijken de wijzers van de 6156-8020 niet op die van de crosshair dial 6145/46? Of zijn ze fijner?
Nee dat zou zomaar kunnen… well spotted!!
Worden ook gebruikt in bepaalde cushion case 56 KS met datum.
Kijk! Mooi man…
Ik kan geen foto bijdrage leveren deze week ben op pad gegaan zonder vintage GS of KS
So sad.
Machtig
En, doet dat pijn?
Gigantisch had verdorie een vintage mee moeten nemen heb nu m’n nieuwe GS en vintage tudor bij me
Aiai dat kan natuurlijk de leegte niet vullen
Hoe kan je dát nou doen?! Zo lang van huis en dan géén vintage meenemen?
Ok allemaal… 1 minuut stilte voor @Lexie2797… onze goede vriend, die door de hemel is opgenomen… geholpen door zijn vliegtuig… en die wij een week moeten missen.