Niet voor mij, want ik ben de verkopende partij
250 is echt belachelijk.
Weet ik.
Echt prachtig! Proficiat! De gelijkmatigheid van de verkleuring maakt dat het geen probleem is, zelfs niet voor cleane-dial-fetisjisten als ik .
Zonder meer een geweldig mooi horloge! En je hebt me weer te pakken! Want ook deze staat nog op mijn lijstje! Nooit een crosshair gehad, dus ik ben wel weer enigszins jaloers hoor…
En €277 voor mijn 45-7001?
Ow godsamme. Al verkocht dan? Waar kan ik bieden
Laat me raden dat is een recordprijs hier op HF?
Haha, nee dat is wat ik voor de mijne betaald heb…
gatsamme
Merci! Zowel de CD als een horloge met rooskleurige plaat stonden nog op het verlanglijstje, dus meteen 2 vliegen in één klap. Hij verzet alleen nogal stroef dus ga ik em binnenkort naar James brengen voor een klein onderhoud.
Ik zag de tip om een tandenstoker te gebruiken om randjes schoon te maken. Het is goed gelukt bij de glasrand van de 44GS. Daar zat altijd nog rondom dna van een ooit japanse eigenaar. Ik zie nu dat er op de kroon nog iets te winnen valt. Maar met het blote oog zag ik dat al niet meer.
Goed werk! Tandenstokers zijn veilig en effectief voor die randjes. Voor dat specifieke stukje van de kroon grijp ik altijd naar de tandenborstel
Toch kun je denk ik ook ket een tandenstoker best krasjes maken. Het blijft uitkijken!
Met hout in staal krassen? Dat is mij nog niet gelukt. Desalniettemin: uitkijken is altijd belangrijk! Ik kan me wel voorstellen dat je met vuiligheid aan de tandenstoker ongewenste effecten kan krijgen.
Lekker met een tandenstoker vuil van horloges halen.
Wat een hobby
Ik ben elke keer weer positief verrast als ik de 6156 met zijn niet-gesplitste dag/datumvenster in een “oude en vertrouwde” 8000-case zie! Prachtig hoor! Ik vraag me af of er nu heel veel weloverwogen designkeuzes achter schuilgaan, of dat dit meer een kwestie was van “oh, we hebben nog wat oude CG6145/46 kasten liggen… weet je wat, we stoppen er een 6156 in!”
We weten dat Seiko niet terugdeinsde voor het opmaken van oude voorraden ;-).
Anderzijds weet ik niet of de 6155/56-8000 case zich überhaupt leent voor het plaatsen van een ‘gouden hoedje’, zoals jij het procedé eens zeer treffend hebt uitgelegd!