Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Ik heb het grootste respect voor mensen die alles weten zonder ervaring :rofl::clinking_glasses: you be you!

1 like

Au! Die hoor ik niet vaak! Touché! :joy:
Ik geef toe, mijn ervaring beperkt zich tot drie 56LM’s, jaren geleden. Ik zal de 56KS/GS zeker eens een kans geven!

2 likes

:rofl:
Je hebt dus wel ervaring! Ah excuus! :rofl:

Deze heeft alvast een metalen vervangonderdeel…

9 likes

De 5246 hebben toch geen last van de quickset problemen? Uit mijn ervaring is een groter probleem bij de 52 uurwerken is de clutch gear van de automaat.

Ik kan je nu een verhaal vertellen wat exact is wat je hier beschrijft :joy:

1 like

Et voila.

8 likes

Wow! Dat is echt een prachtig ensemble! Dit vind ik sowieso één van de mooiste GS-bracelets. Geweldig hoor :ok_hand:t2:. Wederom proficiat.

1 like

‘t is je weer vergeven. :kissing_heart:

1 like

Dank! Erg tevreden mee. Al draagt 'ie in feite minstens zo knap op een lederen band.

1 like

Hahaha. Moest hier toch hard om lachen. Oude vriend van me is vliegtuigmonteur… heb hier toch ook schrikbarende verhalen van gehoord

2 likes

Toch maar even kijken voor een service :grin:

5 likes

Dit blijft allemaal erg mooi en ik word elke keer weer naar dit topic getrokken. Kortom ik wil toch echt een 6145 of 6146.

Nu vraag ik me wel af in hoeverre zijn de uurwerken nog te repareren als er mis mee is? Moet ik daar heel huiverig voor zijn?

Tevens als iemand nog een mooie te koop weet hou ik me aanbevolen.

1 like

Deze ga ik even aanhebben denk ik :grin:. Geweldig ding. Loopt ook prachtig.

8 likes

Very nice.

1 like

Hoeveel vragen ze voor zo iets op IG? Op IG zie ik veel dingen voor de hoofdprijs.

1575 krijg ik net door. Erg mooi dat wel.

Zijn deze prijzen een beetje reëel? Ik begrijp dat met lang zoeken het altijd voor minder kan

1 like

1575 euro? En binnen de EU? Dat zou het geen verkeerde prijs zijn opzich.

1 like

Volgens mij een mooie prijs voor dit exemplaar dan… Ik zou me wel tot storen aan dat plekje op de plaat.

1 like

Nee vanuit Hong Kong dus komen nog kosten bij