Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Zeker doen. Aanrader!

de 45KS kast vorm in combinatie met de verschrikkelijk mooie simpele maar elegante sunburst plaat blijft een parel om naar te kijken.

7 likes

Wat is trouwens de bandenaanzet? 19mm?

18mm

1 like

Thanks!

5626-7000 heeft ook 18mm.

Meesterwerkjes…

10 likes

Nog eentje die is overgekomen van het moederland. Vanaf morgen terug op zijn originele stalen band!

12 likes

Gekocht als niet werkend, maar het horloge loopt, de quickset doet het en ziet er prima uit.

12 likes

Dat zijn altijd hele fijne meevallers. Proficiat! :+1:t2:

1 like

Uiteraard ook graag een foto op die originele stalen band! :ok_hand:t2:

Mooie

1 like

Terug van service… 5245-6010.

Enkele beelden van James eronder… het was nodig dat ie eens onder handen genomen werd!

10 likes

Geweldig! Toch een lekker gevoel als hij weer helemaal fris is. De macro’s van James zijn echt geweldig. De ‘before pictures’ doen het wel altijd lijken of iemand een fles motorolie in je uurwerk heeft gegoten, haha. Ook deze prachtige 52KS was er beslist aan toe. Goed werk! Veel draagplezier weer!

2 likes

Haha dankjewel alweer! :grin:
Ja ik wordt er echt blij van als dit soort monumenten er weer fris bij staan na jaren verwaarlozing :grin::+1:

2 likes

Geweldige macro’s (en horloge)!

1 like

Ah… a sight for sore eyes…


En daarom wil ik eerst een 52KS, en dan zien we later wel of er nog eens een 56 komt… :wink:

1 like

Is dat de datum rocker? Daar heb je toch een metalen vervanging voor?

2 likes

Idd.

1 like

Ben blij dat ze vliegtuigen niet zo in elkaar zetten. “We weten dat er suboptimale onderdelen in zitten, maar er zijn goede vervangers voor hoor!” :joy:

Sorry, ik zit weer eens te stoken…

1 like