Ken je de onderhoudsgeschiedenis trouwens?
Het verschil in dikte zou evenwel een meetfout kunnen zijn hoor, zo klein was het verschil (.05 mm). Ik meen wel dat deze SD dial levendiger is qua lichtspel. Ik blijf er steeds maar naar kijken .
Vooruit, omdat hij zo mooi is:
De belettering van de caseback is vrijwel verdwenen. Mag ook na 58 jaar en iets te enthousiast poetsen. In het juiste licht is het nog nét leesbaar. Van binnen tikt een mooie trage 430. Helemaal schoon en netjes geolied, zo lijkt het (en volgens de beschrijving van de verkoper).
Nee geen vintage de NB1050-59L maar die gaat er nu weer uit.
En dan komt er een… 4520-8000?
Nee ik ga er vanuit dat er niet veel aan gebeurd is. Weet jij nog een goed adres om hem een beurt te laten geven?
Haha die nummers zeggen me zo nog niks stiekem wil ik een snowflake al heeft dat natuurlijk niks met vintage te maken
Jep… James Marien heeft veel ervaring, is perfectionistisch in zijn onderhoud en precies in zijn afregeling…
Zit een beetje ten zuiden van Brussel.
Ik voorzie een aardige poos intense studie
Dat is natuurlijk helemaal prachtig.
Ik heb de indruk dat de bevel op de rand van de lugs iets groter is als bij mijn 5722-9990.
Dat zou wel eens kunnen kloppen!
Komt best in orde joh! Stay tuned!
Dan kom ik bij Chronographe.be klopt dat?
Yes
Doe hem gerust de complimenten van Axel.
Zal ik zeker doen!
Ik begon met een 45KS en heb dan weliswaar niet de mega collectie die jij en @HvdK hebben maar denk dat mijn 2 vintage GSen een blijvende interesse hebben opgewekt in vintage GS. Al ben ik wel echt een sucker voor de 36000bph uurwerken
Ik sta ook achter James wat hij voor mij heeft gedaan en mijn 6146-8050 is waanzinnig, een absolute topper!
Goed om te horen ik ga hem morgen bellen