Hier nog een lekkere voor je, in dezelfde lijn.
De originele 1960 Suwa Chronometer… En de uiteindelijke tegenspeler van Daini uit 1964 (horloge van Pieter)! Beiden met dezelfde cursieve tekst gelijk aan je 46999.
Hier nog een lekkere voor je, in dezelfde lijn.
De originele 1960 Suwa Chronometer… En de uiteindelijke tegenspeler van Daini uit 1964 (horloge van Pieter)! Beiden met dezelfde cursieve tekst gelijk aan je 46999.
Haha, ik wíst gewoon dat je hiermee zou komen . Ik had natuurlijk de 49999 er ook bij bedacht, maar ik bleef even hangen in het ‘november 1963’-thema. Maar uiteraard! Helemaal juist! Deze twee horen helemaal bij het verhaal dat ik verder wil uitdiepen.
Zoals ik je al eens in een pm heb geschreven: ik zou graag eens een goed beeld (laten) maken van alle 3 de refs met het cursieve schrift. Want mijn theorie is dat daar meer achter steekt dan enkel esthetica.
Is de 49999 ook van jou? Heb je die sinds kort?
Nee hoor, zojuist toegevoegd aan de post, dat is de recente aanwinst van Pieter!
Ah yes, heerlijk hoor. Pieter is ook goed bezig!
Haha ja die is al flink ondergesneeuwd ondertussen excuus!
Je kan gewoon ‘nee’ zeggen hoor. Ik heb een dikke huid
Goeiemorgen!
Het tempo versnelt naar het midden van de week met de nauwelijks te bevatten case lines van de 4502-8010.
Ook goedemorgen.
Omdat stilstand achteruitgang is, draait de VFA hier vandaag zijn periodieke rondjes. Beslist geen straf!
Blijft fenomenaal. Jammer dat ik de boot gemist heb…
Er komt vanzelf weer een volgende boot voorbij, toch?
Als je Sinns blijft kopen drijft de boot natuurlijk verder en verder af.
Een snelle wristshot van één van de weinige zwarte dials in de vintage GS/KS portfolio…
Ik moet zeggen dat deze kleurstelling aardig helpt qua leesbaarheid als het wat donkerder wordt.
Het kalligrafische van de “dinsdag” kanji vind ik trouwens ook heerlijk/merkwaardig.
Was letterlijk de enige Sinn de me interesseerde dus voor de rest geen gevaar op extra ruis in de collectie
Zwarte vintage Seiko dials zijn heel erg tof
Wat mooi weer allemaal. Die van mij is onderweg naar James Marien.
Ik ben benieuwd naar zijn bevindingen
Anders ik wel
Een vrije middag kan soms wat leuks opleveren, heerlijk om nu eindelijk echt naar mijn mening mooie foto’s te kunnen maken binnen.
Hier onder resultaat van vandaag:
Waanzinnig!