Mopje natuurlijk.
Het zal niet de eerste zijn die t doet…
Kamil is een ernstig persoon.
Mooi hoor! En qua look helemaal niet zo gek.
Ik zou er allicht voor opteren in het geval van de handopwinders. Voor de automaten hooguit op een early dial 61GS met de Grand Seiko rotor.
Ik heb een (minder mooie) transparante caseback voor op m’n 45KS. Het is best geinig, moet ik zeggen.
Die wil ik nog een keer
Als ik 'm over een weekje weer zat ben, laat ik 't je weten!
Ben benieuwd.
Idem
Met die witte met je mij contacteren alvast bedankt
Die is juist een beetje saai
Weet een mooie toename aan tikkend geluk! Felicitaties alweer!
Merci! 't Is een mooie. Ik moet 'm later eens van dichterbij bestuderen. De punten van de case zijn licht gepolijst, maar aan de geborstelde delen aan de zijkant hebben ze 'm niet meegenomen. Dat is een geluk bij een ongeluk, maar het levert wel een beetje een dubbel effect op… Ben wel blij dat de dial overduidelijk donkerblauw is. Heb net wel even snel de vette vingers uit de binnenzijde (!) van het glas gehaald… Enfin, ‘onaangeraakt’ is deze niet…
Klinkt als een beetje een slager…
Ja, je hebt er klunzen tussen zitten…
De versie met blauw plaat is lastig(er) om vinden in goede staat - de plaat in het bijzonder. Maar los daarvan een geweldige kastvorm.
Thanks Pieter! Ik schrok altijd een beetje terug voor deze case, vanwege zijn ‘Batman’ imago/voorkomen. Maar ik moet zeggen dat hij in het echt een stuk minder ‘gevleugeld’ op mij overkomt. Aan de pols doet hij mij het meest denken aan mijn KS45-8020. En dat is een goede zaak!