Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Blauw… denk ik… omdat het vrij uniek is een niet-witte KS te zien.

1 like

Haha… ja dat is een mooie troef. Ze zijn me beiden even dierbaar. Maakt ook niet uit. Altijd een mooie Daini 44 op de troon! (En zeker geen 56, naar mijn onbescheiden mening :joy:)

1 like

Vind ik denk ik toch de mooiste KS lijn. Mooier dan de meeste GSsen ook.

Heren, ik heb een nieuwe NA. jullie kennen hem al. Zal zodra ik thuis ben een foto maken!

1 like

Kasten en platen zijn voor mij veel belangrijker dan de uurwerken. En in dat opzicht kan voor mij niks eigenlijk tippen aan de 5625-7000.

Je schrijft 7040/7041 verkeerd.

1 like

Die heeft wel een van de coolste wijzer sets op een horloge gebruikt. Maar de kast vind ik net wat minder, heeft minder karakter. De 562x-704x is niet mijn favoriet maar misschien wel top 3 of top 5.

Die kan ik wel volgen. Ik denk dat de 7000 en 7040 case voor mij wel ongeveer bovenaan staan.
44-9990 verveelt me sneller.

We drijven steeds verder uit elkaar…

1 like

Waren jullie ooit dichtbij dan? Vraag maar eens naar zn mening over de 44GS en 61GS kasten :innocent:

62GS is de mooiste GS :scream:

Begrijp heel goed dat GS bij zowat al z’n moderne reissues die rechte bandaanzet heeft weggehaald.

1 like

Ik zei dat ook alleen maar om wat aansluiting te vinden met jouw post :hugs:
Er hoeven geen winnaars te zijn, dan zijn ze allemaal winnaars!

1 like

Die heb ik nog nooit in levenden lijve gezien. Hoe verhoudt die zich tot een 4502-7000/7001?

Dat had ik je vandaag kunnen vertellen. Maar fedex is weer vertraagd. :upside_down_face: Ik verwacht dat ze heel erg dicht bij elkaar zitten.

:popcorn:

Dus welke is ook al weer de mooiste? :grin:

Ai… balen van FedEx. Buyee had vandaag niet langer de opties DHL of FedEx. In plaats daarvan “Buyee Air Delivery”, dat is één van beiden, afhankelijk van de wachttijden bij elk… :unamused:.

Ben wel benieuwd om die twee 7000’s naast elkaar te zien! Zal idd een close call zijn.

Ik maak gelukkig al een tijdje geen gebruik meer van die toko. :grimacing:

Tja, is óók mooi…

5 likes

Jij koopt ook serieus dagelijks Grand Seiko’s geloof ik, als ik dit topic zo bekijk :slight_smile:

Vandaag nog niks gekocht… :face_with_monocle:
Het wordt weer eens tijd

4 likes