Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

:rofl::rofl::beers:

2 likes

Omdat het zondag is, nog een kiekje van de geweldige stalen 4520-7000 van @PieterA .
Waanzinnig ding. :ok_hand:

9 likes

Je hebt inmiddels de plaatjes van een appel en een ei ontvangen :joy::joy:.
Verder weet @Lexie2797 precies wat ik daarmee bedoel. :wink:

2 likes

Hij is beslist heel cool :sunglasses:!

1 like

Geinspireerd door een IG-post van een gezaghebbend verzamelaar :wink:. Fijne rode Seiko-zondag!

6 likes

… en ik hoop voor jullie hetzelfde! :grin:

7 likes

Eindelijk, na al die tijd!
En dan zitten er best wel wat diepe krassen in het glaasje 🥲 iemand een adresje?


Wel een hele mooie band, dankzij @slls !

Morgen komen mooie foto’s :grin:

6 likes

Heb je meer nodig dan een 4402-8000?

5 likes

Nodig heb je er sowieso geen enkele… maar dit is echt een mooie.

1 like

Mooi, zie er echt scherp uit.
Niet vergeten na te laten kijken / te onderhouden he :wink:
Glas met krassen: OEM zijn denk ik zo goed als niet te krijgen, als de randen van het glas nog scherp zijn neig ik tegenwoordig naar het advies om het zo te laten… Ik vind dat ook vervelend maar beter dat dan een generisch (Europees) glas voor deze referentie.
Polieren vind ik (in dit geval) not done, dan krijg je vervorming van het licht aan de randen.
De Vietnamezen zijn daar tegenwoordig sterk in … allemaal goed voor de verkoopsfoto maar aan de pols valt dat veel erger op.

3 likes

De randen zijn relatief netjes! Bij kunstlicht is het echter erg lelijk, de krassen. Vandaar dat ik benieuwd was!

Nieuw glaasje… ze zijn er nog wel alleen lastig te vinden. Aad57 had er laatst 1 voor zijn eigen 7041.

1 like

Heel veel meer heb je niet nodig. Laatst ook weer een tijdje de 4402 gedragen. Echt een heel fijn en mooi horloge. Ik blijf fan!

1 like

Een poging om deze grijze, grauwe en mistroostige dag een beetje op te fleuren met een geweldige gouden glimmerd! Een Cap Gold 4520-8000 in een fantastische case, maar met een ‘tropical dial’… Wie heeft er nou geen zin in die tropische vibes op zo’n belabberde dinsdag?! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Voor degene die meteen een cocktail bestelt en begint te limbo-dansen: deze is te koop!

9 likes

7 likes

En lowballen heeft geen zin hahaha :joy:

3 likes

10 likes

Schitterende foto’s heren!

1 like

Perfecte keuze voor vandaag :wink:

1 like

Vind het wel meevallen met de krassen denk ik.

Zou alleen nog wat oude japanner van de kast proberen te halen. zit volgens mij nog wat rond de bezel en op de lugs.

Is een goeie

1 like