Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Glas fotograffeer ik natuurlijk zo zodat het niet opvalt, maar is best slecht. Ik wil hem inderdaad even schoonmaken, maar al mijn zooi ligt thuis bij mijn ouders en die hebben Corona… Voorlopig dan maar even zo dragen!

De bezel is een beetje kud terug gezet helaas, dus het wordt spannend om hem los te krijgen. Wil de kast tenslotte niet verpesten.

Het glaasje:

Dit soort krasjes ga je houden…

Ik heb er echt diepere gutsen in

Haha, nou ja, je hebt lowballen en lowballen… jij maakte het wel héél erg bont hè? Een paar tientjes voor zo’n gouwe ouwe… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dan zeg ik 140 euro en een natte krentenbol!

1 like

Wat ik opvallend vind: ik heb wel eens een KS vastgehad op een stalen band (@koekoek), en dat was een fijn ding. Toch zie je hier amper staal. Vanwaar is dat?

De 562x-704x is nooit op staal geleverd. Sommige anderen wel, maar ook veel op leer verkocht. Waarom ik mijn KS niet op staal doe is omdat ik de endlinks lelijk vind op de kast :grimacing:

1 like

:rofl: :rofl:

1 like

Omdat ie zo akelig mooi is: 4520-7000.

6 likes

Pff. Geweldig!:grin:

1 like

:drooling_face:

Is die nu zwart gepatineerd? Of heel donker blauw?

Zwarte GS is toch altijd wel verdacht.

1 like

Hij is heel donkerblauw. Even een genadeloze badkamerfoto, dan zie je ‘t iets beter…

5 likes

:heart:

Lovely. Is dat dezelfde die je laatst binnen had?

1 like

Yep. Maar dan met een ongepolijste case. :blush:

Heb je er 2? :scream: Of caseswap?

Er kwam op Yahoo Japan een losse case voorbij. Dus helaas, ik heb er geen twee…

Anders had ik jou natuurlijk een DM gestuurd

1 like

Tis ondanks dat een mooie upgrade :ok_hand:
Ik dacht dat het een andere was omdat ik de hap uit/buts in de lug niet zag.

1 like

Goed gezien! Die polijstschade had ik niet gezien op de foto’s van de advertentie. Bleef me wel in het oog springen, terwijl de vorm van de case me juist net voor zich had gewonnen. Dus nu deze oplossing gevonden. Ben echt weg van dit model. Gek hoor, had ik niet gedacht!

1 like

Ik wel! Dit is nog een GS die ik perse een keer moet hebben. Ik vind ze op foto’s fantastisch.

In het echt nog beter :ok_hand:t2:

1 like

Mocht je 'm toch onverhoopt beu zijn… stuur me maar een berichtje. Ik ben iig geinteresseerd.

2 likes