Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Nou ja Kamil verkoopt ze sinds een paar weken nieuw perfect gemaakt voor 100 euro. Dus dan is 60 voor een bekraste gebruikte geen goede deal denk ik. Maar misschien had je gemist dat hij ze sinds kort heeft?

Ik overweeg er een paar bij hem te kopen. Aan de andere kant vind ik origineel ook wel belangrijk. Maar de uurwerken zien er best mooi uit.

https://lapinist.com/en_US/c/DISPLAY-CASE-BACKS/17

Hmm helemaal uitverkocht zie ik!!!

The Royal Family :wink:

15 likes

Vandaag weer eens de 6156-8010 om de pols. Blijft mooi. High beat, special, facetglas, hss staal, quickset dag en datum. Wat wil je nog meer?

13 likes

Prachtig, alleen jammer dat ik niet van facetglas houd.

2 likes

Er zijn genoeg GS/KS zonder…

Ik zou ook niet facetglas op al mijn GS willen, maar bij deze maakt het het heel mooi af vind ik. De kastvorm en het glas maken het samen het meest tot een sieraad van al mijn horloges.

Facet = :heart: :relieved:

Ik baal er nog steeds van dat ik een aantal jaren terug een heel mooie heb laten gaan.

Voor mij is dit van de mooiste vintage GS’en.

1 like

4520-7010. Ondanks de plaat (die echt heel wat fouten heeft :sweat_smile:) een mooi horloge denk ik zo.

Mocht iemand een originele plaat tegenkomen, let me know :+1:

5 likes

Ik ben opzoek naar een nieuwe band voor mijn GS6146 weten jullie nog een goed adres? Voorwaarde is wel dat ik met PayPal of Ideal kan betalen ik heb geen creditcard :grin:

Voorheen haalde ik nog wel eens iets bij Delugs maar daar kan ik alleen nog met creditcard betalen.

Vandaag de originele Grand Seiko 44GS. Deze liep in de afgelopen 24 uur -1 seconde…

13 likes

Dit behoort meer polstijd te krijgen.

1 like

6 likes

Dit is een top 10 horloge aller tijden.

1 like

Vandaag nog maar eens de 4420 om.

12 likes

Weinig leven zo in het vintage GS deel :thinking:
Ik help een beetje

18 likes

Tja als iemand nou een fantastische aanbieding zou hebben die van z’n GS af wil……:innocent::innocent::innocent: dan kon ik ook meedoen in dit deel met een GS :joy::joy::joy:

🫣🫣:pleading_face::pleading_face::pleading_face: iemand???

1 like

Ik help ook even met een cross post. King seiko wordt net als vintage gs nog aardig onderschat

8 likes

Ik zou graag willen posten maar helaas ligt ze nog op de pijnbank. Nog een weekje wachten als het goed is :pensive:

6 likes

Deze vandaag om!

7 likes