Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Die 44-9990! :star_struck:

1 like

Beter dan nieuw :heart_eyes:

1 like

Yes, maar heb ADHD🤣. Heb je geantwoord.

1 like

🤌 :rofl: :+1:t2:
Als ze aankomen zal ik wel een paar foto’s tonen.
Hij heeft ook nog een Jumbo voor me gedaan, die is ook net nieuw.

15 likes

Schitterend zeg!! :heart_eyes:

1 like

Je doet hem tekort. Je bent nu een Zaratsu Jumbo :rofl:. Ik denk de strakste die bestaat. Man, wat een geweldenaar

1 like

Prachtige staat maar zijn deze de laatste tijd gigantisch in waarde gestegen? Of zie ik iets over het hoofd?

Ik denk veel “veiling FOMO” van mensen met teveel geld die denken dat elke approved vintage geld waard is.

FOMO = Fear Of Missing Out

1 like

Zo geweldig zeg! Ik heb hem ook wel eens gevraagd voor een 6138, maar toen toch besloten dat ik die houd zoals hij is. Maar nu ik dit zie!

2 likes

Vandaag ook een filmpje uit Polen ontvangen. Hierbij wat screenshots van m’n 56KS

15 likes

Lekker! Mooie bracelet erop!
Echte G.O.D. mode :rofl::+1:t2:


Niet zo perfect als jouw exemplaar. Maar deze word dagelijks gedragen. Beetje mijn KS-beater :shushing_face:

6 likes

Ik ook! Mijn 4520-8000! Wanneer komen de jouwe aan? Mijne morgen voor 17:00. Heel spannend!!

2 likes

Na de feestdagen ergens in januari, hij ging op vakantie.
Hey Warro! Wel effe helemaal volspammen hier, right! :facepunch::grin:

1 like

GS 6146-8050. April 1972. Met dike face glas.

8 likes

Ik heb de laatste dagen wat tijd genomen om dit hele topic eens door te kijken (makkelijker gezegd dan gedaan), maar er staan hier echt een hoop pareltjes in zeg :heart_eyes:

Jammer dat forummers @HvdK en @bAAx wat minder te zien zijn het laatste jaar :confused:

Ga vooral door met het posten van de prachtige GSen en KSen!

Zodra mij KS terug van de horlogemaker zal ik ook eens wat nieuwe plaatjes maken.

4 likes

50 jaar oud, maar ziet eruit als nieuw:

13 likes

De nieuwe aanwinst!

11 likes

Ik vind 44-9990 altijd een moeilijk model :stuck_out_tongue: .

Ik ben blij met de mijne maar op een of andere manier vind ik m altijd bijna onopvallend tussen het ‘funky’ GS/KS geweld

Ja snap ik wel hoor, het is een “bijzonder” model. Redelijk ingetogen, maar de lugs zijn dan toch wel apart.
Vind het een leuk model en mooie aanvulling op de collectie!

Wow, klasse!

En mijn GS:

10 likes