Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Hartstikke bedankt!
@VmaxNL zie hier. Veren heb je wel vaker gewisseld toch? Deze zomer ga ik mijn 4520 servicen. Als dit goed lukt, zou ik daarna wel eens kunnen kijken naar je 4522?

1 like

8 likes

Ik heb een jaartje geleden een niet originele veer gekocht voor mijn 4502 als reserveveer
De originele veermaten zijn: hoogte x diameter x dikte 1.65x10.8x0.15,zoals Aad57 al vertelde. De veer die ik gekocht heb is 1.60x10.5x015, ik heb nog niet geprobeerd of het past, maar het is beter dan niets. :blush:
De veer is hier te koop .eine AUFZUGFEDER für Armbanduhr /TU und Wecker: AUSWAHL aus vielen Größen: | eBay

1 like

Top! Hartstikke bedankt

@VmaxNL

1 like

Van:

Naar:

Alleen het glas nog een keer opnieuw doen, heb een vlekje gemaakt aan de binnenkant :see_no_evil:

Maar ben er super blij mee :heart_eyes:

20 likes

Met deze aankoop is ook de eerste “Seiko-doos” vol! Op naar de volgende :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Je hoeft er nog maar 8 van die om me voorbij te gaan. Goed bezig!

2 likes

Hahaha ik zat nog te twijfelen om jou als inspiratiebron te vernoemen :rofl:

Maar nee zoveel Seiko’s zal ik nooit hebben, er zijn teveel andere mooie merken…

Seiko 6145 8000

20 likes

:facepunch:t4::facepunch:t4::facepunch:t4::facepunch:t4:

1 like

Prachtige Grand Seiko ! :point_up:

1 like

Nice job!

1 like

18 likes

:exploding_head: :heart_eyes:

1 like

Deze heeft het niet nodig om naar Polen gestuurd te worden, is zo al mooi genoeg.

9 likes

GS 6146-8050. April 1972.

13 likes

Zeker zo laten! Prachtig Patrick!

Onze poolse kunstenaar is briljant, maar een scherpe kast met orginele finish hoef je niet aan te klooien. Dont fix if it ain’t broke

Wow, deze is echt mooi. Mooie combo met de band!!

1 like

Goedemorgen!

11 likes

18 likes