Yay feesje! Maar Juko baby, jij heb geen tijd! Jij bent een veels te druk baasje‼️ foto’s make, babies make, beetje trouwen, kamer schilderen.
Mijn god jij hebt geen horloge nodig maar een secateresse met een klusbedrijf
Ook leuk, een hele baal horloges waarvan ik hoop binnenkort in Japan een enkele knapperd van tegen te komen. Mocht dat niet zo uitpakken dan zijn er zo te zien wel troostprijzen
Binnen het bruin hanteren we op HF de grens van voor 1991. Maar dit is eigenlijk arbitrair. Jonger dan dit, zou echter betekenen dat zo ong. Alle HF leden antiek zijn .
Ik zie eigenlijk de periode tussen ~1980 en 2001 als neo vintage/young timer. Vooral ook vanwege de stijl periode en het onderscheid.
Vaak met saffier, robuustere kasten, quartz in overvloed en (uitzonderingen zoals deze daargelaten) vaak toch een minder veeleisende markt.
Echt vintage, zie ik persoonlijk ouder dan 1990 maar eerder tot eind 70er jaren. Het gouden tijdperk zullen we maar zeggen. Het tijdperk, waar tegenwoordig vaak de inspiratie voor nieuwe modellen of zelfs complete herintroducties uit gehaald word. De c shape connies, de speedies, herkenbare duikers etc.