Ja, het is 2870 euro geworden, hij zag er ook heel goed uit. Niemand van hier die hem heeft opgepikt toevallig ?
Ik vind dit echt weer een prachtige ‘hidden gem’! Je wordt echt verrast door dat ‘Special’ op de dial… Heeeel gaaf hoor!
It wasn’t me…
En eh… Proficiat met de “uitzondering op de collectie stop”
Geweldige aankoop!
+26 percent import
Mwah, komt uit Duitsland… dus stel dat iemand ‘m hier gekocht heeft, dan bespaart hij wel een dikke kluif import.
De cross hair dial staat ook nog op mijn lijstje. Prachtig exemplaar heb je daar weer
Ik wil hier toch zo graag mijn 6146-8050 showen! Die hoort echt thuis in dit bijzondere topic waar echt werkelijk waar alleen maar pracht en praal is te zien! Tevens de kennis die hier zit is in geen enkel topic op deze manier te vinden!
Casual Monday bij jou precies
De crosshair heeft een hele goeie dial en erg precies binnenwerk maar de kast staat redelijk stomp. Hij vertrekt begin 2021 naar Kamil .
Oh, juist ja!
Ik hoor dat ie klaar is en elk moment terug thuis verwacht wordt? Ik kijk er alvast naar uit!
Ja moeten we nog 2 dials verwisseld worden op mijn KS 45-7000 en 7001 en dan kan het echte genieten beginnen!
Haha, casual monday ja! Tja, het is heel gek: als ik de la opentrek heb ik best wat keus, maar mijn hand trekt elke keer bijna vanzelf richting deze…
Het werk van Kamil is echt geniaal. Ik ga dat op termijn ook maar eens overwegen voor een aantal kasten…
Heerlijk vooruitzicht man! En je moet ZEKER veel foto’s van die prachtige 8050 gaan posten hier!
Kamil zijn prijzen zijn ook schappelijk vroeg hem wat het zou kosten voor mijn KS45 en was 300 euro voor het opnieuw opmaken van de kast! Vind dat voor de kwaliteit die hij levert echt goede prijs.
Wat is de huidige wachttijd?
April 2022, net vanuit Japan bevestigd
Jouw kasten zijn toch allemaal top?