Show je vintage Grand Seiko en King Seiko

Ah, jij probeert de deelnemers op een dwaalspoor te zetten… :wink:

:shushing_face::laughing: Lijkt te zijn gelukt aangezien niemand anders er nog op heeft geantwoord :joy:

Moeilijke oefening zo een overzichtsshot, zeker met mijn phonecam, maar goed…
Vandaag een mini watchmeet met enkele vrienden dus ik heb het meest representatieve gerief eens proberen distilleren in 1 doos :grin:.
De voornaamste families zijn alleszins vertegenwoordigd (uitgezonderd 62GS).
Grote afwezige is de 4420-9000 maar die ligt te zonnen bij James :sunny::blush:
Nog een fijne zondag!

15 likes

Bijzonder indrukwekkend. En blijkbaar niet eens compleet. Als collega-verzamelaar, zij het met andere invalshoeken: RESPECT!

3 likes

Mis ik hier nou een 8010 en 8050 uit de GS61? :scream::scream::scream::scream:

1 like

Je mist een goede 120+ referenties uit de vintage GS cataloog :joy:

2 likes

The magic numbers… 6185-8021.

9 likes

Tja hier kan niks tegen op in deze conditie :scream: maar een mooie arabesque kan bij jou toch niet ontbreken :scream::scream:

1 like

Het is werkelijk een waanzinnige collectie :ok_hand:t2::+1:t2:.
Ik ken je standpunt inzake de 62, maar vroeg of laat ga je daar niet aan ontkomen :rofl:. (Net zoals ik op den duur heus wel een gouden kast zal aanschaffen). Maar linksom of rechtsom: dit is een geweldig stel zo! :raised_hands:t2:

1 like

We zijn er echt nog láng niet he…? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik hoop dat @Lexie2797 me vergeeft dat ik een tip geef. De absolute give away zit ‘m hier:

1 like

Het zij je vergeven :joy:

1 like

Ik heb al 2 62’s gehad… En verkocht :grin:

1 like

Er is slechts één ander horloge binnen de GS-lijn dat deze design feature heeft… en dat horloge gaan we hier NOOIT terugzien aan de pols van één van de forum members (gewaagde voorspelling he :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Liever een mooie 4520-8010 :+1:

2 likes

Dat zou voor mij de ultieme stap naar gouden kasten zijn… :scream:. Die is zooo mooi.

De 62gs :ok_hand:

Maar wel 56’s in je doos bewaren… je bent onnavolgbaar, @bAAx :wink::kissing_heart:

1 like

Zal die kennis eens vragen of ik hem mag lenen voor een fotoshootje :smirk:

Die van de foto? Zeker eens vragen! Is een topper!
Als die kennis ook dat ándere horloge met de extra facetrand op de case heeft, dan houd ik me warm aanbevolen! Dat is namelijk de onbereikbare 4580-7010…