Dat is juist wat minder… Ik word alleen maar hebberig en jaloers van en het vervelende is dat ze allemaal ze lastig te verkrijgen zijn.
Waarom ik hier dan steeds weer terug kom? Tja… Dat komt ook voornamelijk door deze twee heren.
Dat is juist wat minder… Ik word alleen maar hebberig en jaloers van en het vervelende is dat ze allemaal ze lastig te verkrijgen zijn.
Waarom ik hier dan steeds weer terug kom? Tja… Dat komt ook voornamelijk door deze twee heren.
Mooi, ik ga de mijne ook nog eens moeten bovenhalen
Also: lasten? Welke lasten
De financiële voor het aankopen van al die mooie stukken
Ben benieuwd hoe jouwe is
Potverdikkeme… die uitvoering van de 45KS heb ik niet (lopend)! Mijn hebberigheid begint op te spelen…
Met z’n heerlijke eigenwijze manier van vloeiend lopen
Die vfa van je was gratis zeker
Nou ja, gratis… gratis…
Zoals een wijs man eens zei: met één nier kan je ook leven.
Hahaha ik moet de mijne bewaren als backup voor m’n vriendin maar anders had ik het wel geweten hoor
Mooie foto!
Mooie Liner… En geen zorg, ik breng het draadje weer op het goede pad…
44-2000 uit juni1968!!
Deze lo-beat was dus nog in productie terwijl zowel Daini als Suwa al (quasi) volledig overgeschakeld waren op hun respectievelijke hi beat movements.
Gelukkig weer ‘on topic’ ja…
Wel balen dat het weer moet gaan met een slechte foto van een horloge in deplorabele staat…
Maar 1968 joh… dat is toch ook bijzonder. Die 44-2000 wordt sowieso vaak over het hoofd gezien. Prachtig horloge, maar hij ‘voelt’ zo old school voor 1968…
Ik heb al snel bij gouden horloges dat ze minder modern voelen dan de stalen evenknie.
Ik weet niet of dat het is… Wel voel ik mezelf een stuk minder modern als ik een gouden horloge draag. Ik kan de vinger er niet precies op leggen… maar er is iets met gouden horloges
Productie startte veel vroeger he, oktober 1964.
Na de stopzetting dus van de voorganger 15034.
Ik vernam net dat er maar 1 maand productie zou geweest zijn van deze specifieke versie met het simpele “SEIKO” schild achteraan.