Show je vintage tank(je)

Dingdong, daar stond Ali op de stoep met een groen bandje om hem wat “mannelijker” te maken:

7 likes

Laat @Jenneke het niet zien, Side stitch op een 20’s horloge :scream::scream: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Deze is ook ‘40 en niet ‘20 dacht ik :sweat_smile:

1 like

Ok, dat zou kunnen, maar deze stiksels zijn een recente uitvinding en dus op elk vintage horloge eigenlijk fout :wink:

Maar los daarvan, gewoon doen wat je zelf mooi vindt, ik wijk ook wel eens iets af van historisch correct omdat ik dat gewoon niet mooi vind. :blush:

2 likes

Die zwarte band met dat tippex witte stiksel was ook geen gezicht :see_no_evil:

1 like

Ja eens, dat was ook geen topper :grin:

1 like

Mijn voorraad 14mm banden was dan ook zeer beperkt :rofl:

1 like

14 zelfs maar? Nee die heb ik ook niet veel :smile:

1 like

Ja… wel meer dan 1. Ik gok dat er wel 2 nullen achter moeten. Gruen dames, heren, pols en zakhorloge. Van prachtig tot potentie. :face_with_hand_over_mouth:

:roll_eyes: 1 is geen toch? Heb je al een nr 2 op het oog?

Ja, brrrr. Bah. Niet tijdcorrect. Denk ook niet dat deze kleur toen al gebruikt werd bij leer. Moet zijn: Geen padding, box stitching, dun, meestal pigskin. Maar hey, beter dan het zwart ja. :rofl: en sowieso beter dan in een laatje blijven liggen. 40s ja.

En ik maak niet voor niks zelf bandjes voor mijn horloges. :upside_down_face:

4 likes

Haha tsja hij lag ook al een jaar in de opknapbak :face_with_peeking_eye:

Kan zelf ook nog wel eens een bandje in elkaar freubelen, misschien doe ik dat nog.

Nee voor nu nog geen andere Gruen op het oog, dit was overigens ook een gelukje :innocent:

2 likes

Ja snap ik best, ik krijg die neiging ook wel eens. Maar dat betekent dat ik dan nog langer ga doen over m’n projecten, dus toch maar niet :blush:

2 likes

Ja als je zelf wijzers wilt gaan maken dan duurt alles lang :joy:

3 likes

Touché :laughing:
Maar ik was niet van plan om daar een gewoonte van te gaan maken :blush:

2 likes

:sweat_smile::rofl:

2 likes