Show je witte streep

:+1:

Heeft hier zelfs te koop gestaan (januari/februari dacht ik) ook toen ging ik bijna voor de bijl. Gaaf met die GMT functies.

Het is natuurlijk wel een Glycine ripoff.
Maar dat mag de pret niet drukken :smiley:
VFR?

De jouwe bedoel je?

Dan ziet die Torgoen er toch een stuk beter uitā€¦ brrrrā€¦

This is even better!

Mijn Glycine quartz :smiley:

1 like

Pfffff. Stop it. Die is veel te mooi, daar zit ik elke keer naar te loeren als je hem op maandag weer aan het showen bentā€¦

Super!

Dank!

Ja hij is top.
Love at first sight. :heart_eyes:

1 like

En terecht. Geniet er van!

:+1:

Een datum op half twee. Dat zie je niet vaak.

On-topic: Met een witte pols is overigens niks mis. Zoā€™n isofrane of racing-strap motiefje vind ik wel iets moeilijker. Je pols verbrandt trouwens in no time als je even zonder horloge de zon in gaat. Alsof UV daar rekening mee houdt.

Ik ben plotseling wat in omvang afgenomen, waardoor mijn horloge nu ā€˜hogerā€™ op mijn arm kruipt, en de witte streep dus continu zichtbaar is, rechts van mijn horloge. :joy:

5 likes

Jij drinkt Grolsch Ć©n Jupiler?

1 like

Nee en nee. Ik weet niet naar welke foto jij kijkt? :joy:

2 likes

Bedankt @W.E, zit ik gewoon @blain van 4 jaar geleden te liken.

1 like

Ik zie een groen en een rood kratje. Verlicht mij.

1 like

Warsteiner, Heineken, Erdinger en Paulaner (en Franziskaner buiten beeld). Maar het is misschien al wel een half jaar geleden dat ik ervan gedronken heb. :joy:

1 like

Het maakt jou echt niks uit wat je achterin dat tienerkeeltje giet of wel?

3 likes

En ik stond in de startblokken om de Heineken te verdedigen! :joy: Tegen wil en dank gekocht om maar bier te hebben op mijn verjaardag (het moet natuurlijk wel uit de aanbieding komen), terwijl ik het eigenlijk liever niet in huis heb. Niet omdat ik het niet lekker zou vinden, maar omdat ik een gruwelijke hekel heb aan afwijkende flesjes.