Show je witte streep

Ik kreeg twee meldingen. In het rood.

tenor (16)

3 likes

Ach, het maakt mij echt niks uit wat ik achterin dat tienerkeeltje giet. :smirk:

2 likes

OCD daar maak je vrienden mee.

1 like

Bier dat bederft als je dat vingersnijdende rotkartonnetje van het krat haalt, daar verlies je klanten mee. Kerel, het is gewoon fijn als de flesjes hetzelfde zijn. Dan maakt het ook niet uit in welk krat je ze terugzet. Lekker Ă©Ă©n kratje bovenaan en daar alle flesjes terug in mikken. Zolang het maar gewoon in een BNR zit maakt het mij niet uit wat ik drink.

Behalve – en als anti-snob haat ik het om te zeggen – Amstel. Het ruikt naar bier maar het smaakt naar water. :man_shrugging: Dan drink ik toch echt liever kraanwater. :sweat_smile:

Met vriendelijke groet,
Voormalig medewerker aardappelen, groenten en fruit en incidentele emballagemedewerker

3 likes

Ah. Die mooie blauwe (zwarte voor de aardappelen) bakjes op zo’n stalen karretje. Nostalgie.

1 like

Zeker, maar met die emballage doelde ik niet echt op de CBL-kratten, maar op de kratten- en flessenband, waarop je dan nog mocht sorteren ook. Ik houd van de BNR. Standaardisering geeft me een kick.

1 like

We gaan zeer binnenkort op vakantie, zal daarna de witte streep tonen :joy:

2 likes

Oh ja verhip, daar ging dit topic over. :smile:

Waar ga je naartoe?

1 like

12 dagen Lanzarote, lekker all inclusive en niks moeten, heerlijk :slight_smile:

1 like

Welk horloge gaat er om de pols?

Dat ligt er een beetje aan, als de G-Shock MRG op tijd binnen is wordt die het, anders denk ik wel de MTG.

1 like

Je bent heel wat van plan zo te lezen. Kitesurfen?

Haha, gezien het feit dat ik rolstoelgebonden ben gaat dat 'm niet worden ben ik bang :joy:

1 like

Dat lijkt me inderdaad wat ingewikkeld haha. Hoewel
 Met een flink stevig vlot kom je een heel eind denk ik. :sunglasses:

Ik ben evengoed overal wel voor te porren hoor, dus wie weet :grin:

3 likes

That’s the spirit. :smile::ok_hand:t2:

Zo is dat. Ze zeggen wel eens “je leeft maar Ă©Ă©n keer”. Ik zit er even anders in: “je gaat maar Ă©Ă©n keer dood en je leeft elke dag” :sunglasses:

5 likes

1 like

Inderdaad : geschoren :wink:

3 likes