Show je X (of PS, Prospex Seiko)

Volgens mij wil je deze laten zien:

:sunglasses:

2 likes

Inderdaad. Dankjewel!!

1 like

3 likes


Even advertentie voor maken… heb teveel…

4 likes

5 likes

Samurai

4 likes

De blauwe :blue_heart: MM300 SLA023
Misschien binnenkort in het blauwe gedeelte :wink:

9 likes

Helaas vind ik dat de x op de duurdere modellen van seiko geen goede zet is.
Ze gooien de naam marinemaster gewoon weg i.t.s tot bijv rolex submariner of omega seamaster en plaatsen er een x op wat ook op hun 250 euro duikers staat, daar is over nagedacht.:sob:

4 likes

1 like

Eens erg jammer!

1 like

Seiko is goddank geen Rolex.
Prima die X :+1:

image

Namens het “Alleen maar liefde voor Prospex X” genootschap.

5 likes

Ja dat klopt, maar waar zit de meerwaarde, als je 2000 euro aftikt voor een professionele duiker die niet erg onderscheidend is van een 250 duiker, daarbij komt dat ik marinemaster direct associeer met de duurdere modellen en persoonlijk mooier vind dan een nietszeggende x.
Maar smaken verschillen.:joy:

1 like

Gelukkig heeft mijn tuna deze X nog niet.

2 likes

Sorry, maar dan mag je niet meedoen in dit topic.

4 likes

Dat vind ik ook, je hebt dadelijk een zeldzame Seiko eentje zonder x.
Niet meer wegdoen is zowieso een tophorloge met een perfecte afwerking, pas als je er een in de handen hebt voel je de kwaliteit ver boven een 200 m duiker saturation en getest tot 3200 m.:+1::grin:

1 like

Show je X (of PS, Prospex Seiko)

1 like

Als iemand de meerwaarde niet ziet of voelt tussen een 2000 euro model en een 250 euro model, maar daarvoor wel of geen x nodig heeft, dan houdt het op. :man_shrugging:t2:Dan moet diegene veiligheidshalve maar een kroontje kopen, want dan ziet en weet iedereen dat het 2000+ euro horloge is.:sunglasses:

3 likes

3 likes

Precies, en aangezien er geen PS (X) op je wijzerplaat staat…

2 likes

Aah oke. Het is namelijk wel een PS maar het moet dan ook op de wijzerplaat staan. Dank voor de uitleg.