Show jullie keepers!

Deze vier sowieso

4 likes

Niet eens je chrono?

1 like

Ok ok ok, die ook! Alleen wel beiden. Die metalen vind ik het mooiste, maar die gouden heb ik als full set, kan daar toch geen afscheid van nemen?:grimacing:

Dit horloge is een blijver. Begin dit jaar ben ik 60 geworden en heb deze van mijn vrouw gekregen.
Het betreft een Steinhart Ocean One Black 42 mm.

Ciao

3 likes

Is dat je gehele huidige collectie?

Nee, dat zijn er nog zeven meer. :slight_smile: Maar ik denk dat ik die ook hou. :slight_smile:

3 likes

Bij mijn vorige post in dit topic nog een exemplaar vergeten. Deze is onverkoopbaar want:

Alpha
Hommage
Fake limited edition
Regulateur (die zijn niet echt populair op HF, heb ik gemerkt)

En dus blijft hij in de verzameling.

En de Tudor BB burgundy.
Ik heb eigenlijk behoorlijk wat keepers op dit moment, ben tevreden. Weinig hang naar wat nieuws & merk dat ik minder snel knopen doorhak. Scheelt n boel geflipper. :grimacing:

3 likes

Ben bang dat dit “noodgedwongen” keepers zullen blijven. :thinking:
Weinig belangstelling in het blauwe gedeelte. :face_with_raised_eyebrow:

Simpel… deze gaat nooit weg…

Was van m’n vader dus meer waard dan welk ander horloge dan ook…

4 likes

Even wat niet leven inblazen…

De Turtle en zee egel gehad voor mijn verjaardag…

De TT Sub mezelf cadeau gedaan, omdat ik dit horloge al heel mijn leven begeer.

4 likes

Heel gaaf.

Ik vraag me af hoeveel mensen hier al wat van hun keepers hebben weggedaan. Ik heb er nog maar eentje van mijn oorspronkelijke club. :smiley:

1 like

Deze de laatste echte stalen frogman, de nieuwe is van kunststof, maar helaas niets voor mij.:sob:

Toch een leuk topic dus eens wat nieuw leven erin :slightly_smiling_face:

Mijn keeper, vooral omdat hij getuige was van wat life events! Die gaat niet meer weg.

Ik heb wel het geluk dat het ook nog eens zo’n heerlijk horloge is:

5 likes

Haha ik moet altijd om mezelf lachen als ik in dit topic terug kijk.

Dat hele grail idee en mijn propedeuse was ik erg snel overheen. De enige die ik van mijn lijst nog heb is de SNK809 :joy:

Ik durf deze overigens wel een keeper te noemen, 2 jaar in bezit is tenslotte 10 jaar in horlogejaren.

6 likes

Pontiac was van mijn opa. De Seamaster en de Prisma van mijn vader. De Omega dresswatch heb ik zelf aangeschaft naar aanleiding van een speciale gebeurtenis. Deze 4 gaan dus nooit weg en ik draag ze met veel plezier.

5 likes

Deze, gekregen voor mijn vijftigste verjaardag :wink:

9 likes

Deze twee omdat er een verhaal achter zit, de rest is variabel.

3 likes

Jarig vandaag dus een dagje vrij MET m’n keeperssss

3 likes

7 likes