Voor mij in ieder geval deze…
Of deze…
Of allebei.
50m. Omega’s zelfs 30m.
Ik begrijp je punt niet. Zonnebrandcrème moet je spaarzaam gebruiken, want erg slecht voor de zee. Daarom beter iets van linnen bij de hand hebben om de armen te kunnen bedekken, en alleen het gezicht en de nek licht insmeren.
Als je niet als een gestrande walvis met zo’n bierbuik 8 uur op je badhanddoek blijft liggen ruften is zonnebrandcrème dus geen probleem. Dat gezegd hebbende, ik heb nog nooit een horloge stuk zien gaan van wat zonnebrandcrème. Leren banden kunnen donkerder worden, dat wel.
Ik moet wel zeggen dat ik dat spul op m’n arm smeer, als ik het echt nodg heb, dan even vijf minuten wacht, en dan het horloge pas om doe.
Een passende, zowel bij het horloge als de outfit. Mijn vakanties gaan met name om leuke steden, af en toe een wandeltocht in de heuvels of bergen, leuke bezienswaardigheden, cultuur en goed eten.
Ik kan dus met een Reverso net zo goed op pad als met een duikhorloge. Mocht ik gaan zwemmen, dan is de Santos of Grand Seiko in staat om mee te gaan, want 100m waterdicht. Da’s meer dan zat.
Voor het moment deze drie. De Shunbun is een tank, de Nomos een mooie elegante GADA, en de Kurono is gewoon lekker zorgeloos.
Casio’s eigenlijk altijd. En Vijfjes ook eigenlijk, zo ervaar ik.
Is dan weer rampzalig voor het klimaat. Zo is het altijd wel wat.
Ik zou zweren dat er al een dergelijk topic was… maar goed.
Dit is mijn vaste 2-tal. Van >30°C tot <-25°C
Veel blauwe Tudor Black Bays valt me op! Ook zie je deze niet zo vaak in het blauwe gedeelte als de zwarte varianten
Weet je het zeker? In mijn beleving worden de blauwe BB’s juist enorm veel geflipperd
Nietsss, want: