Show jullie zomervakantie horloge(s)!

Deze alleskunner

9 likes

Oké misschien toch deze dan :stuck_out_tongue:

1 like

3 likes

Laat de zomerzon maar komen. :sun_with_face:

4 likes

Sowieso een duiker. Die staat, voor mij, garant voor zorgeloos vakantieplezier.

Lange tijd slechts één meegenomen en daar maak je dan veel mooie herinneringen mee. Maar de laatste paar jaar standaard twee mee: één voor in en op het water en één voor 's avonds.

Nog nooit een probleem mee meegemaakt of zelfs maar van gehoord.

Mijn zwemhorloge is nu een jaartje of twee oud en kan (dus) moeiteloos tot een diepte van 500 meter. Dat lijkt me wel genoeg. :wink:

Ja, voor mij eigenlijk altijd rubber. Draagt comfortabel, kan heel goed tegen water en zweet, is gemakkelijk schoon te houden, staat goed en bij schade geen man over boord, want vervanging is makkelijk en betaalbaar. :person_shrugging:

Deze twee gaan deze zomer mee.

M’n Squale 1521 Full Lume, voor alles rond en in het water. :shark:

Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5) - Algemene Horlogepraat -  Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

En m’n Omega Seamaster 300m chrono, voor het betere barhangen. :beers:

5 likes

Lekker licht met zo’n NATO-bandje.

2 likes

7 likes

6 likes

Ik denk dat ik de Ferrovia meeneem, maar ben er nog niet helemaal over uit. Misschien dat ik nog een poging doe voor een NA van een spb149j1.

1 like

1 like

De nieuwe Citizen Navihawk gaat mee naar de zon.

1 like

Of deze

4 likes

Heb je die 2 liner ook wel eens op rubber, nato of MN voor de zomer?

1 like

In de zomer doe ik vaak een fly and drive of citytrip dus lig nooit aan het strand of aan een zwembad, dus de Nomos voldoet prima

Meestal gaan we ook nog even naar Zwitserland om te hiken, dus dan mag mijn grote liefde mee

8 likes

Deze natuurlijk

2 likes

Bezig met een Twilight Zone?

3 likes

Heeft een zomerse uitstraling. :sunglasses::sun_with_face:

1 like

Naar de Achterhoek om te Hóken.

System 6/7 sound/speech board,
in dit geval een Blackout uit 1980