Show jullie zomervakantie horloge(s)!

Galo super200 dark op tropical, met de voetjes in het water!!

9 likes

Besloten niet teveel mee te nemen dit jaar.

Voor in de avond

En voor op de water

10 likes

Speciaal, met dat doel in gedachten, deze week deze aangeschaft!
Valt me trouwens op dat de BB Blue vaak voor komt in dit rijtje :grin:

9 likes

7 likes

Blijft een heerlijk horloge. Met extension link?

1 like

Ja echt! Ik was eigenlijk aan het kijken voor de zwarte, tot ik de blauwe één keer in het echt zag. Gelijk verkocht! Zo veel mooier dan op foto’s :grin:.

Ik weet van het bestaan van de links van US, maar ik heb denk ik het geluk dat ik vrij standaard polsen heb dus niet nodig.

1 like

Ja een zwarte nato :grinning:

1 like

3 likes

Morgen gaan wij op vakantie. En wat nemen we mee?

Eerst de Casio Lineage die het altijd doet. Loopt op atoomtijd en zonlicht.
Dan de vrolijke gele: ja die laat je niet thuis dat zou de goden verzoeken zijn.
Grote groene Hanowa voor in de disko.
M’n pareltje, m’n Chinese handopwinder zonder verder niks maar oh zo mooi.
En dan natuurlijk m’n laatste aanwinst, ook uit China: automaat met power reserve indicator. Die verdient nog wat aandacht.

Deze vijf passen dus mooi in een reisetui. Kan niks mee gebeuren. “En om de pols dan Stinky? Wat doe je om je pols?” Ik hoor jullie wel. Om de pols draag ik, voor het geval iemand me ziet, m’n enige horloge waar ik me niet voor hoef te schamen. Seiko 5.

Ik wens iedereen een prettige vakantie.

5 likes

Zelf deze net binnen voor op vakantie! Twijfel nog ff of ik de stalen band ook mee neem maar denk dat dit voor drie weken Frankrijk helemaal is. Lekker compact en licht.

8 likes

7 likes

Screenshot_2024-05-31-20-55-32-90_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~7

7 likes

Blijft gaaf zo’n Oris aquis. Het is dat nog een duiker iets te veel van het goeie wordt.

Fijne vakantie!

1 like

Meer heb je niet nodig

9 likes

Uiteraard blijft de Starbucks of de tudor Harrods de favo deze zomer moet ik zeggen dat deze NA van citizen in okergeel ook erg lekker zomers is en verwacht ik regelmatig de deur uit mag :sunglasses:

9 likes

Dit horloge vorig jaar op het forum overgenomen maar op deze NATO gaat hij zeker mee op reis dit jaar!

4 likes

Dit jaar ging de meest linker mee. En Surprise Fiffer 2027 komt mee terug :shushing_face:

1 like

Met banden in allerlei kleuren en materialen.

10 likes

Hele mooie combi die zilveren plaat met blauwe bezel :ok_hand:

1 like

Thank, hij is ook heel gaaf.
Die bezel kleurt ook van zwart tot prachtig blauw.

1 like