![]()
Hier een plaatje van mijn Invicta, lekker degelijk. Het bandje heb ik op het allerruimste puntje ingesteld zodat ie een beetje schuifruimte heeft. Zit nu al 4 dagen achter elkaar om m’n pols😁
Op dit moment in Griekenland bij ons eigen privé zwembadje op ons balkonnetje bij ons superdeluxe appartement waar we nog lekker anderhalve week tegoed hebben.
Ik heb deze gimmick-master besteld, om deze zomer eens wél een horloge bij en in het zwembad te kunnen dragen. En dan hopen dat het dicht aan het einde van de maand is! ![]()
![]()
maar kreeg na bestelling te zien dat deze zomer special niet juli maar oktober! wordt geleverd, dus heb er eigenlijk niets aan deze zomer ![]()
Jaartje wachten 2027
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier de Turtle met enkele v zn vrolijk rondzwemmende maatjes.
Hier de Turtle met eentje voor in de soep…
![]()
De vakantie gaat van start. Toch altijd weer moeilijk kiezen wat er mee mag. De Tissot Sideral speciaal als vakantie horloge gekocht. Zoals het horloge al verraad gaan we op zeilvakantie.
Ha die is gaaf. Welk model is dit?
Vostok Amphibian 170548 met sandwich wijzerplaat.
Blijft mooi idd. ![]()
![]()
Normaal neem ik er altijd 2 mee. Nu een week in Sicilië maar 1tje mee. Aangezien we een rondreis maken langs de hele kustlijn enkel gekozen voor de Citizen.
En van op de Etna!
Ik wou graag een moderne duiker, maar dat is me niet op tijd gelukt. Dus Flightmaster mee, die blijft lekker ‘thuis’ als ik ga zwemmen ![]()