Show me.......PANERAI

Ik lees veel positiefs op het forum over panerai horloges. Nu ken ik dit merk ook wel maar mij hebben ze me hun modellen nooit kunnen overtuigen. Nu vraag ik jullie om een foto van je favoriete panerai hier te posten en mij proberen over te halen. Ik ken gewoon niet genoeg mooie panerai’s om het mooi te vinden. Stuur een foto en overtuig mij!!
Gr Dominic

Je moet iets kopen omdat je het zelf mooi vind en niet omdat iemand anders je over haald.


Dit is wat ik aan panerai in mijn collectie heb en ik vind ze super.

Mvg Dennis.

Ik ben zelf ook niet zo’n grote fan maar deze zou ik wel willen hebben:

Probleem is de prijs, ongeveer 19.000 dollar (geloof ik).

Dit is op dit moment toch wel één van mijn favorieten:

Maar een Radiomir Base of een andere Luminor Base is ook goed hoor :smiley:

Ruud

De (volgens mij) gehele collectie van Panerai online!

http://www.lacotedesmontres.com/Galerie-No_4092.htm

Weet ik wel Dennis maar ik ken gewoon niet veel horloges van het merk. Als je meer van het merk ziet kan je een horloge anders gaan bekijken.

Dan is het goed. Maar zou het erg jammer vinden dat je iets koopt omdat je door een ander overtuigt bent en als je dan zelf nog twijfels hebt kon je wel is enorm veel spijt krijgen.

Mvg Dennis.

Als fervent Angelus verzamelaar vind ik de PAM 203 die dit jaar is uitgebracht,de meest interessante.

Deze Luminors werden destijds geleverd aan de Egyptische marine in de jaren vijftig.
de PAM203 heeft een origineel Angelus 8 daags 15J uurwerk cal.SF 240 uit 1950
deze uurwerken zijn schoongemaakt en opnieuw afgesteld en geolied.
een vintage Panerai vandaag te koop in nieuwstaat, wel prijzig plm. 15.000 euro.en alleen te koop bij de Panerai Italië Shop.limited edition 50 stuks.
diameter 47mm

Deze Panerai Luminor Sealand Jules Verne 44mm vind ik wel apart, maar hij is maar waterdicht tot 50 meter , beetje vreemd voor een Panerai.
limited edition 100 stuks.

Correctie:de Luminor met het Angelus uurwerk is niet tot 50 maar tot 150 limited.

Die Pam 203 vind IK zelfs mooi… Komt voornamelijk door het uurwerk.
Ligt het aan mij, of is de balans van dit Angelus uurwerk echt zo klein??

gr,
Hans Mennink

Ik ga met je mee Ruud. Als ik mocht kiezen zou het ook deze worden. Bedankt voor het plaatsen van de foto ;).

Gerwin

Je kunt een brochure aanvragen bij Officine Panerai. Heb je een mooi overzicht en de prijzen, niet geheel onbelangrijk, staan er ook vermeld.

Overigens geniet PAM00111 mijn voorkeur.

Gr. Patrick

http://imageshack.us][img]http://img411.imageshack.us/img411/250/001960028zl.jpg[/img

Deze gaat het voor mij worden.

welke Rolex zoek je?
Heb je interest in Rolex bubbleback?
Ik heb eentje van staal/goud kast, misschien kunnen we ruilen.
Vandaag heb ik een RECORD DATOFIX om.
Mvrgr.

Yuen Tai

Jaap,

Ik vind je Panerai mooi, welke Rolex zoek je?
Ik heb een staal/goud Rolex bubbleback, die wil ik ook verkoop of inruilen.
Als je bent hier in interest, misschien kunnen we ruilen.
mvrgr.

Yuen Tai

lk denk dat de rest zo groot is Hans :smiley: