Show me your Balls

bijna lunchtijd

12 likes

Er storen mij slechts twee dingen aan dit horloge

  • die R&R prul aan de secondewijzer
  • de wat dunne cijfers op datumwiel
    Verder draagt hij prima en lacht me s’nachts toe vanaf het nachtkastje
1 like

Prachtige uitvoering. Erg mooie klok

1 like

Ik vind dat net zo speciaal aan de Balls. Ik hou ervan. Maar ieder zijn smaak he :innocent:

4 likes

Aangeschaft in maart '17. Bijna 5 jaar in bezit. :+1::ok_hand::watch:

10 likes

Mij sjieke Fireman Victory. Ennuh nog steeds in het Blauwe deel te bewonderen. :wink:

13 likes

Even een crosspost van mijn zojuist binnengekomen NA

17 likes

Erg mooi deze combi. :ok_hand:

2 likes

Mag vandaag weer eens uit de doos :wink:

5 likes

De Marvelight mee naar het werk vandaag.

11 likes

Erg mooi, gefeliciteerd

1 like

Inderdaad de toevoeging aan het einde van de secondewijzer vraagt gewenning. Mijn Breitling heeft het ook (en wel meerdere horloges welke ik gehad heb) maar vind het juist “onderscheidend”.

De dunne cijfers op het datumwiel vind ik juist weer mooi. Fine (of pad)printing is juist niet voor elk merk weggelegd. Hier herken je juist merken met oog voor details.

Ik leg hem niet op het nachtkastje maar juist wat verder weg😉

Zo. Net terug van juwelier van Koningsbruggen en Ball nummer 3 meegenomen. Tenminste… M’n vader dan, ik heb er maar één. :rofl: De nieuwe DeepQuest. Wat een klomp titanium zeg, wauw!
Tijd voor een familiefoto:

12 likes

7 likes

6 likes

Op deze foto lijkt het wel de grijze dial, maar hij is toch echt blauw. Ging me ook meer om het speeltje erachter… :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Nadat ik in het blauwe gedeelte vorige week achter het net had gevist, stond een Fireman Victory met rode seconde wijzer :star_struck:. Op zoek gegaan naar een zelfde model, via Ebay deze kunnen kopen in Hong Kong. Nu wachten zucht…

2 likes

Daaaar istie dan… :grinning: :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Gaaf! Leuk, zo’n kleuraccentje. Gefeliciteerd!

1 like

Ja toch :wink:, dankjewel

1 like