Show me your Balls

De ad in Leidschendam heb ik erg goede ervaring mee. Aardige vent en wil altijd over de prijs meedenken.

2 likes

Nooit over gedacht om bij een juwelier proberen af te dingen.
Altijd gedacht dat het vaste prijzen zijn

1 like

Altijd proberen, altijd vragen. 20% korting is geen zeldzaamheid.

2 likes

Ik zag een mooie Ball, uurwerk is Ball RR1102, gebaseerd op ETA 2836-2 .
Nu zeggen mij die uurwerken nummers nog niet heel veel.
Iemand hier een idee hoe die zijn ten opzichte van een ETA 7753 uit bijvoorbeeld een Hamilton?

Een ETA 77… is een chronograaf volgens mij. Dus met stopwatch functie zeg maar. de 2836-2 is volgens mij een ‘gewone’ 3-hander met dag en datum. Beide gewoon goede en zeer betrouwbare uurwerken.

1 like

Dank je

1 like

Over het algemeen zij ETA uurwerken ok. Het zijn doorontwikkelde werkpaarden. ETA heeft ook “instap” uurwerken die nog steeds prima zijn, maar net even wat minder. Ball in dit geval ( net als anderen) past het aan naar hun behoefte/kwaliteitseis. In het geval van Ball komt er (o.a.) een amortiser bij die de schokinvloeden beperkt en het horloge beter bestand maakt tegen schokken.

1 like

Mooi hè?

17 likes

8 likes

Even afwachten of deze binnen gaat komen bij de AD :crossed_fingers:

Dan sta ik niet voor mijzelf in :joy:

6 likes

11 likes

5 likes

Dag 3 op rij m’n Marvelight om. Komt niet vaak voor. :wink: Blijft een mooi model. (Had voor de foto wel even een doekje erlangs kunnen halen zie ik)…

11 likes

Het is hier zo stil!

13 likes

Met een beetje geluk komt daar voor het einde van het jaar verandering in… :grimacing:

1 like

9 likes

Hey Ballers!! Iemand hier op HF ervaring met de prachtige Roadmaster Icebreaker? Met 904L Staal op de case en bracelet :star_struck:

13 likes

Mooi model maar geen ervaring mee.

1 like

Cross post met m’n Marvelight 40mm.

15 likes

Dit is ook een leuke LE die ik op instagram tegenkwam.

Kwam hem vandaag opnieuw tegen - en ik zou’m wel willen :heart_eyes:

7 likes