Ok, ik zal de spits afbijten !
Dit is een MP-4 watch: benevens de tijd ( :D) kan je er ook filmpjes op bekijken en foto’s op zien. Je kan er ook tonnen MP3-tjes in opslaan en beluisteren via het oortje. Ze is oplaadbaar en dat werkt perfect.
Het speciale aan dit horloge is dat:
Het een volledig stalen kast is. ( de meeste MP4 horloges zijn in zwart of gekleurd plastic, of in zilverkleurig RESIN, dat is een kunsthars )
Dit horloge heeft een OLED-screen; dit is niet hetzelfde als een LCD-screen.
( Haast al de MP4 watches zijn tegenwoordig LCD, vooral om de prijs laag te houden imho )
Prachthorloge, maar ik draag het slechts sporadisch.
Hi Marc, dat is toch een zeer mooi, bijna klassiek ogende gadget watch die je daar hebt, gaaf hoor…
Zelf heb ik geen gadget watch, alhoewel, een Suunto Observer met hoogte/baro/temp meter en digitaalcompas, telt dat ook?
Hi Marc, dat is toch een zeer mooi, bijna klassiek
ogende gadget watch die je daar hebt, gaaf hoor…
Zelf heb ik geen gadget watch, alhoewel, een
Suunto Observer met hoogte/baro/temp meter en
digitaalcompas, telt dat ook?
Live long and prosper,
Gijs
Ja hoor, van mij wel! Heb er dan ook een paar: Casio Protrek ABC’s.
Ik weet niet hoe Marc er over denkt, maar ik vind alles wat niet met tijd te maken heeft op een horloge wel een gadget. Ik twijfel nog wel waar ik mijn rare LED horloges (waarbij je heel goed moet kijken en tellen om de tijd af te kunnen lezen) onder valt.
Is dit er eentje? Laatst gekocht bij de Lidl voâh wènag (35 dacht ik). Met compass, temperatuur en hoogtemeter. Ik kon hem in ieder geval niet laten liggen.
Ik vind het iets weg hebben van Suunto.
Ik weet niet hoe Marc er over denkt, maar ik vind
alles wat niet met tijd te maken heeft op een
horloge wel een gadget. Ik twijfel nog wel waar ik
mijn rare LED horloges (waarbij je heel goed moet
kijken en tellen om de tijd af te kunnen lezen)
onder valt.
From top to bottom: HOURS 1-6, HOURS 7-12, MINUTES 1-59, SECONDS 1-59 AM/PM/ALARM.
The Nooka Zen-H is housed in stainless steel with a full-face mineral crystal lens and LCD display.
The watch has an EL backlight
leather straps and a stainless steel buckle.
It is 35 x 35 x 10mm with 28mm wide band.
Modes: Time, Date, Chronograph and Alarm.
Juist ja! Alleen kan ik die van mij ook in het donker aflezen door de LEDjes. Maar op die manier moet je ze aflezen. In het begin waren de lichtjes alweer uit voordat ik kon zien hoe laat het was
Bij deze LCD blijft ie waarschijnlijk constant aan staan.
En de verlichting (groenachtig blauw) blijft niet
aan staan.
Na een paar seconden valt ie terug uit.
Net genoeg om de tijd te kunnen aflezen.
Ah, soort van Casio illuminator. Die zijn het best voor de afleesbaarheid van LCD. Die LED’s vind ik wel handig als zaklampje, maar vaak beschijnen ze het display niet (genoeg), waardoor ik in het donker de digitale functies niet gebruiken.