Show your Applewatch

3 kleuren dus af en toe wisselen en matchen met het echte horloge op links

2 likes

Is dat iemand op het forum? Ik heb zelf ook wel mechanische horloges maar als Apple freak ben ik gewoon zo verlaaafd geraakt aan de mini iPhone aan mijn pols :smile:

1 like

Hier de enige echte MNstrap…

3 likes

Nee geloof niet dat ze op t forum zit. Wel via fb te bereiken.

Het zijn gewoon geen horloges. En lelijk…:joy:.
Mijn Starck is nog mooier, en dĆ­e is (mooi van) lelijk(heid):

2 likes

Die Starck rookt heftige shit zeg

2 likes

Een wat ouder topic weer wat leven inblazen. Gezien de strekking van mijn vraag past die hier wel in.

Ik heb nu 2 Android smartwatches en daarmee leuk kunnen hobbyen op het gebied van eigen wijzerplaten fabriceren. Hoe zit dit op de Apple watch? Zijn daar ook uitgebreide mogelijkheden met allerlei opties op het gebied van kleur, achtergrond, etc of moet ik zoiets verwachten als met de iphones en ipads: teveel dichtgetimmerd?

Redelijk dichtgetimmerd. Je kunt wel het eea aanpassen zoals de kleur van de wijzerplaat of dergelijke. Ook kun je een foto als wijzerplaat instellen. Daarnaast kun je aangeven wat je op het scherm wilt zien een takenlijst of berichten.

De mooiste blijft wel mickey of mini mouse die je de tijd vertellen

Maar wijzerplaten die je echt helemaal zelf in elkaar zet -zoals hieronder- dat gaat niet?

Nee, dat gaat niet lukken voor zover ik weet.

Was ik al bang voor. Ik kwam o.m. onderstaand stukje tegen over dit onderwerp.
Criticism
I would like Apple to make more Customize and complications options available to Apple Watch users choosing to create their own watch face. I don’t understand why weather, world time, calendar or information from third party apps is available to other faces but not to Photos.

I can’t really dream up a technical reason for this omission and hope to see it rectified in a future update – after all, if the company is able to figure out how to make it possible to make a lost iPhone light up when it is lost with an Apple Watch command, it can figure out how to offer users a full palette of watch face tools. After all, it’s your watch and the watchface should be your choice.

Precies waar ik al bang voor was. Apple bepaalt en jij betaalt. Daar heb ik geen zin in.

Ik heb deze erop: is echt alleen plaatje en de tijd rechtsonder erbij gezet.

Zeker niet iedereen zijn smaak, maar behalve jullie ziet niemand het.

1 like

Ziet er goed uit! Hoe is deze bevestigd?

Ondanks ik nogal Apple minded ben, wil ik geen smartwatch.

Een horloge is eigenlijk meer dan een tool om de tijd op te zien, het is voor mij een manier een sieraad te hebben. Dus dat met mooie tandwielen, een ballans. Geen batterij en accu erin, een rotor zorgd ervoor dat de veer wordt aangespannen.

Een andere look is eenvoudig, je pakt gewoon een ander horloge die je hebt en doet die om.

Maar wie er lol in heeft om een smartwatch te dragen, heb er plezier van. Over een paar jaar krijg je waarschijnlijk geen updates meer.

Dat is normaal voor apparatuur. Dat is met 3 tot 4 jaar afgeschreven. Net zoals je
Mobieltje…

:confounded:

Ik snap het, het is voor mij alleen voor de lol. Ik draag hem alleen tijdens het sporten. Dat is niet zo heel veel.

Je ervoor schamen hoeft ook weer niet.

Mooi gedaan

1 like