Show your Applewatch

Mag dat hier? Ben benieuwd naar de watchbandjes die men heeft. Om zelf ook wat inspiratie te krijgen :smile:. Trap zelf even af

7 likes

lloron

25 likes

Green apples!

11 likes

13 likes

Ik heb zelf geen Apple watch. Hoe zitten de bandjes aan de kast? Op de foto lijkt het een beugel waar de band doorheen moet.

Dan ben je wellicht op Apple bandjes aangewezen?

Banden wisselen gaat redelijk snel je moet op het knopje drukken en dan Kun je de band eruit schuiven. Qua banden geen idee, gebruik het horloge alleen om te sporten. Dus hier alleen de rubberen Nike strap met gaatjes

BxLt9P-CEAA2I28

11 likes

vloeken in de kerk:

1 like

O

Heb er 3, draag altijd een Apple Watch op rechts.

Ik ben helemaal geen bandenswapper met Mn echte horloges maar bij de Apple Watch is heel verslavend

4 likes

Gucci and Louis Vuitton. Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wat moet je trouwens met 3 Apple watches?

3 likes

Wat moet je met 4/5/6/7/8/9/10/11/12 verschillende mechanische horloges?
Wat moet je met 30 horlogebanden?
Wat moet je in vredesnaam met een Rolex als een Casio maar 25 euro kost en WEL een perpetual calendar heeft tot het jaar 3000?

Het heeft allemaal geen nut; het is gewoon leuk! :smiley:
(En sommige mensen vinden Apple watches leuk; ik overigens ook maar dan wel in 1000 stukjes nadat ik die piepende secreten met een hamer kapot heb geslagen :sunglasses:)

7 likes

Zo bedoel ik de vraag niet. Bedoel wat moet je met 3 identieke Apple watches? :slight_smile:

1 like

Identiek?
Ik zie een zilveren, rosé gouden en een zwarte :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik zit al 3 maanden te dubben over de aanschaf van een 2e Speedmaster dus ik hou gewoon braaf mijn mond hier… :yum::zipper_mouth_face:

hihi goed gezien! :sunglasses:

Ik snap de haat voor Apple watches nooit. Of überhaupt smartwatches.

4 likes

Ieder zijn ding. I won’t judge anymore.:crazy_face:

Ik vind ze iig mooier dan de casio’s. Wat een gedrochten zitten daar tussen, maar goed gelukkig ieder zijn smaak waar niet over te twisten valt. Mooie band hoor John @Tijdrijp. Volgens mij maakt Sandra Visser (wannahave steaps) ook bandjes voor de Apple watches.

Volgens mij zijn er ook adaptors beschikbaar voor gewone bandjes.

Dat klopt ja