Show your Benarus šŸ˜„

Die Tissot die ik van je heb gekocht is inderdaad totaal geen maagd meer. Tot aan dā€™r huig.

1 like

Ja man. Daā€™s meteen een voordeel, bevallen doet geen pijn meer.

Vinden jullie het vervelend als ik er even een on-topic plaatje tussendoor gooi? Foto van een paar jaar oud, horloge is al lang weg, maar ik vond het wel een erg mooi ding eigenlijk:

3 likes

Nou vooruit, eentje dan :wink:

Met zwarte inserts zien ze er toch een stuk mooier uit vind ik dan de metalen zoals ze op de website te zien zijnā€¦ 2 mooie exemplaren hierbovenā€¦ die van TS vind ik haast perfectā€¦ op de datum na.

edit: ik zie de imperfecties niet natuurlijk

[URL=http://s147.photobucket.com/user/gortz_album/media/Mobile%20Uploads/2015-03/1DE9817C-EABE-44DE-BCC8-5E2DF6780ACD.jpg.html]

[/URL]

Deze Remora heb ik onlangs terug laten gaan naar de UK. Met enige weemoed denk ik af en toe aan haar terugā€¦
:wink:

1 like

Kocht deze in 2009. Destijds best regelmatig gedragen, maar de afgelopen paar jaar ligt hij eigenlijk alleen nog in de kast. Met de stalen band is hij gewoon te zwaar voor dagelijks gebruik.

2 likes

Eens op rubber gooien? :slight_smile:

Rubber, canvas, leerā€¦anders verkopen, ben je zo kwijt!

Ik was al aan het twijfelen om een PM te sturen :slight_smile: maar die datumā€¦ het kon erger, maar toch.

Schitterend Horloge :grinning:

Leuk horloge. Dubbele kroon zo te zien?

Bedankt heren. Heb hem ook wel op rubber en leer gehad. Maar desondanks blijft het een flinke jongen. Vroeger stond ik daar meer voor open, tegenwoordig pak ik eerder de wat kleinere modellen.

@Gortz inderdaad een tweede kroon. Is een helium escape valve.

Merk het bij mezelf ookā€¦ ook wat aan het downsizen wat maat betreftā€¦ van 44/45 naar 40/42

Nou die is zo weg op het verkoop gedeelte hoor :grin:

1 like

Nog nooit iets gepost, maar ben helemaal weg van mijn Benarus Moray Bronze dusā€¦

Vorig jaar over genomen van mede forumlid.

2 likes

Lekker weertje :wink: