Show your Benarus 😄

Nu al een week non-stop aan de pols. Ideaal zomerklokje :smile:

6 likes

Echt leuke klok. Kosda?

Inderdaad leuk maar wel erg groot of lijkt dat maar zo?

44mm op een 16,5 polsje… Kan net :wink:
Foto is wel van erg dichtbij genomen. Lug2lug is 48mm

1 like

Zo vaak geflipperd afgelopen jaar en nog niemand heeft een nieuwe bezel besteld?

Vaak? 3 keer en voorlopig blijft hij :wink:
Ik heb de bezel niet vervangen omdat het mij niet stoort en zo wordt hij tenminste gedragen.

Hier op leer :smile:

1 like

Op WUS is ie ook al een paar keer langs gekomen.
Mooie strap trouwens.

Nog even op WUS gezocht. Kon deze 1 keer terug vinden, zal wel meer geweest zijn :wink:.

Ben er wel achter gekomen dat dit 1 van de 4 Sea Snakes is met een zwarte dial en beide wijzers gepolijst. :smile::+1: ( en dit is ook #4)

Hè, die was ruim jaar geleden nog van mij…:grinning:

Klopt :+1:. Waar had jij hem vandaan? Kan ik het aantal eigenaren terug rekenen :wink:. Na jou is hij nog bij 2 andere forumleden ( kortstondig ) geweest en toen bij mij terecht gekomen.

@ jo… Ik heb em uit Engeland gehaald vorig jaar. Volgens mij nog twee eigenaren voor mij…

Prachtig exemplaar!!!

En ik heb deze weer van Geert overgenomen


1 like

Eric… Volgens mij zat er nog iemand tussen. Marco?

Dat ding is de hoer van het forum. Mooi ding toch, waarom krijgt ie zo weinig liefde?

Zou kunnen, maar dacht dat ik hem bij jou gekocht had

Nou, nou hoer :frowning: , meer een dame die niet precies wist wat ze wou. Na haar komst uit Engeland 3 mannen heeft versleten in korte tijd en nu de rust heeft gevonden bij iemand die haar waardeert :wink:
En al haar kleine imperfecties voor lief neemt.

En je vindt het niet erg dat je in het kwakje van 5 man aan het roeren bent?

1 like

En jij hebt alleen maagdelijke horloges in je kistje?
:wink:

Nee, maar de vorige eigenaren hadden een kleintje. Na 15 cm waren m’n horloges nog maagd.

1 like