Show your Black Friday dial

Nee, de titel is geen schreifvaud, maar ook zo bedoeld. Black Friday is er weer, met allemaal zgn. kortingen… Maar daar gaat het hier niet om. Hier gaat het om horloges met een zwarte wijzerplaat en natuurlijk vrijdag…

Daarom hier ook geen vermeldingen van acties, maar laat je horloges zien met zwarte wijzerplaat en natuurlijk datum van vrijdag… Liefst met dagaanduiding, maar zonder keuren we ook goed…
Liefst horloges, die je bezit of in bezit hebt gehad.

Ik zal zelf een voorzet doen:





5 likes

Bij mij is het nog donderdag. Tot morgen!

8 likes

Je moet ergens een begin maken! Tot morgen!

2 likes

4 likes

5 likes

Haha slecht

Leuk zo’n sportsmatic. Heb ik ook eens gehad.

3 likes

Is t al vrijdag ?
Ach maakt toch niet uit met deze zonder dag/datum .

13 likes

Lekker man! 1 van die 2 Tudors ga ik halen, welke zou jij aanbevelen?

1 like

Yeah het is Friday!

9 likes

3 likes

Straks om circa 11:27 deze :sunglasses:

Dit : Het Grote incoming topic. Deel VI

4 likes

Pfffff das moeilijk zeg . Zou zelf ook niet kunnen kiezen mijn polsmaat is een krappe 18cm en was bang dat de 36 te klein zou vallen .
Echter draagt het horloge zo lekker en door het ontbreken van de duik bezel is de wijzerplaat net zo groot . De 58 heeft een inhouse uurwerk maar daar zie je niets van :laughing: echter wel een reserve van 70 uur en dat is toch wel een meerwaarde .
Je kan deze gewoon een heel weekend in je box laten liggen en maandagochtend loopt die nog .
De 36 is een sportswatch met 15 atm. dus kan in de praktijk ook alles aan maar ook onder een overhemd goed te dragen als dresser .
Al met al ben je nu nog niets wijzer , dit wist jij ook allemaal al :wink: sorry ik kan niet kiezen .

1 like

:thinking:

Hij is wel mooi hoor!

2 likes

Oeps…:face_with_hand_over_mouth::zipper_mouth_face:

Thanks voor je reactie!

Hier 17,5cm pols, hmm haha ja ik zit dus met hetzelfde kan totaal niet kiezen.

Denk volgende week maar eens na s&… en even passen… de atm etc maak mij niet zoveel uit… zolang het maar tegen wat regen kan ofzo…

Ga er echt niet mee zwemmen of onder de douche ermee.

Wat een keuze :rofl: had toevallig gisteren gebeld en de bb36 was op vooraad en de bb58 zat 2mnd levertijd op.

1 like

Zo iets de bedoeling?

6 likes

Haha , ja zwemmen doe ik wel de 58 is al 3 x mee op vakantie gegaan . Gewoon de zee in , de 36 is wel kras gevoeliger de hoogglans stalen bezel zie je heel snel krasjes op .
Je kan ook @Tijner nog om advies vragen die heeft ze ook allebei :upside_down_face:

1 like

4 likes