Show your Chinese specials

Best chique. Wijzers ook precies lang genoeg, daar hou ik van.

1 like

Deze besteld met de nodige mod plannen! 75 euro voor een NH35, saffier, lumed ceramic insert en een band met solid (end)links. Moet niet gekker worden joh!

7 likes

Enig idee van de maat van de wijzerplaat? 28,5?

2 likes

Zie dat iemand het avondeten al weg gehaald heeft…

Picky dan maar?

5 likes

Wss sub waarden. Alle andere maten zijn ook identiek!

1 like

Mijn recent gekochte Chinese special had een clasp van blik. Daarom een Chinese special clasp voor 6 euro gekocht en vandaag ontvangen.

3 likes

Voelt dan gelijk hoogwaardiger hè. Haha. Stoer ding ook.

1 like

Is dat die geinspireerd door de originele alpinist? Vond hem tof alleen het merkur logo is wat te vetgedrukt

En, die was ook van blik? :scream:

Nee die is aanzienlijk steviger.

Hoe zit dat met die subdials, doen die ook nog iets?

Bovenste 24 uur, onderste minuten van de chrono?

De bovenste is idd een 24 uur aanduiding en de onderste uren.
Je zou dus een andere tijdzone in kunnen stellen op die manier.

Klopt, is gebaseerd op de alpinist. Ik vind het merkur logo ook niet zo mooi.
Je hebt nog wel deze versie maar ik weet niet waar je die kan kopen:

3 likes

Ah, dat was een special voor een horlogeforum in japan. Beetje een zoals een HF horloge. Toch als ik het internet geloof maar ik weet niet welk japans forum.

Die ziet er wel een pak vetter uit van branding.

1 like

Hij is binnen! Zo’n beetje de meest populaire Chinese Special van de afgelopen tijd denk ik:
De Pagani “Design” PD-1639.
Onwijs veel horloge voor het geld. € 59,- met ceramische bezel, saffierglas, Seiko uurwerk, geschroefde band, enz. Blij mee!

10 likes

Mooi, ziet er goed uit zo. Veel plezier ermee!

1 like

Vandaag ontvangen een populair Chinees klokje😁

5 likes

Wat vinden jullie van deze!? Ook van AliExpress… kost wel een paar honderd! Merk: Agelocer! Model: Big Bang series… Voorzien van saffierglas, automatisch uurwerk, rvs kast… wel zelf de lederen roggenbanden erop gezet… agelocer claimt dat ze van Zwitserse makelarij afkomen… ook te koop op Amazon…

4 likes

Ik ben redelijk onder de indruk van dit horloge.

Heel bijzonder. Krijg een beetje SevenFriday gevoel. Niet verkeerd! Overigens; Wat een mooie banden, die roggenbanden. Waar heb je die vandaan?

1 like