Show your Chinese specials

Een hoop van ons zullen naar Just One More Watch kijken. En net zoveel zullen er regelmatig op Aliexpress en aanverwante sites kijken.

Soms, heel soms staan daar horloges op, die qua specs en looks dusdanig veel bang for buck zijn, dat ik het niet kan laten…

Zijn er meer die zich af en toe niet kunnen beheersen? Laat zien!
Voor mij waren het een Cadisen met NH35 uurwerk en een Pagani Design met Seagull uurwerk.

25 likes

Weinig animo helaas… Dan zal ik zelf nog wel wat toevoegen.
Zojuist binnen: Parnis Flieger. 44mm, safierglas met AR coating, Seagull handopwind uurwerk en een (matige) leren band. Voor € 49,- kon ik deze niet laten gaan. Nu afwachten hoe het uurwerk zich gedraagt…

8 likes

19 likes

107207-HongKong-nasi

23 likes


10 likes

Ik word verdrietig van enkele imo tikje copycat achtige maaksels.

4 likes

:joy: Op z’n tijd ook lekker.

1 like

Toch wel met korting hè😉

3 likes

Ja joh! Ding kostte normaal wel € 150,-. :joy:

1 like

Die Pagani ziet er goed uit, no date versie zou nog strakker zijn :+1:

Mee eens. Datum zit ook net uit het midden, dus dat is een irritatiepuntje. Verder moet ik eerlijk zeggen dat 'ie fijn draagt. En na anderhalve dag op m’n nachtkastje, liep 'ie nog. Not bad.

1 like

8 likes

Niet verkeerd. Ziet er best chique uit.

1 like

Pareltje dit. Met Seiko Meca-quartz uurwerk.

7 likes

Ik kan je vertellen dat de nasi er bij elke Chinees wel hetzelfde uit ziet hoor.

4 likes

Misschien een idee voor een langlopend item : hoe houden onze horloges zich op de lange termijn in de praktijk. Overigens vind ik dit een heel leuk/mooi horloge en ik wens je er veel draagplezier mee.

1 like

Heb voor de grap ooit een Guanqin gekocht. Wel een godsgruwelijk lelijk Miyota rammelbak erin.

Zoals je kan zien… Niets mee gedaan.

Ondanks dat ik geen plakmerk / china horloge fan ben.
Zal je je eigen daar nog lelijk op verkijken.

Nasi bij een Chinees bestellen is als bij Schaap en Citroen om een Alpha Paul Newman vragen.

5 likes

Vanmiddag nog geweest. Had het wel ff kunnen vragen… :joy: