Show your Chinese specials

Lekker origineel ontwerp.

2 likes

Toevallig gisteren nog naar de pagani gekeken. Maar niet gedaan.

Tranentrekkend, en dan ook nog kwarts.

1 like

Ik zou voor de Huayra gaan net effe wat meer cachet.

2 likes

zeer knap die pagani desin! die had ik inderdaad al eens zien passeren op aliexpress :smiley:
hoe bevalt deze zich?
ik heb ooit een namaak Tag Grand Carrera (automatic) daar gehad. Was vreselijk: sloeg door tussen 55en 58sec, week een paar minuten per dag af, vreselijke kwaliteit van band, …

zou je deze opnieuw kopen? zoja, van waar komt hij (de verkoper) anders in dm

1 like

Hij bevalt eerlijk gezegd nog altijd erg goed. Betrap me erop dat ik hem geregeld draag. Band is erg comfortabel en de algehele kwaliteit vind ik echt niet verkeerd. Krijg ook nog weleens een compliment van mensen vanwege de kleur.

Hoe het uurwerk loopt? Tja… Voor zover ik gemeten heb loopt die van mij zo’n 6 seconden per dag voor.
Maar langer dan 2 dagen achter elkaar draag ik een horloge niet, dus dat is wat mij betreft meer dan goed genoeg. Nu alleen afwachten hoe lang dat blijft.

Op AliExpress heeft Pagani Design z’n eigen store.
Daar heb ik deze uit besteld.

Daar vandaan hoef je voorlopig geen spulletjes meer te verwachten.

image

6 likes


Veel horloge voor weinig

6 likes

1 like

Watte?

Dat is een YouTube kanaal. Van een gozer genaamd Jody uit Schotland die in Sydney woont. Reviewed allerlei horloges, waaronder horloges van Aliexpress.

4 likes

289fca4c-bc92-4456-8afe-2bd550316a64_text
:mask:

3 likes

ik kijk ze ook

1 like

De gemiddelde Nederlander besteld bij de Chinees; Babi Pangang met Nasi. Dat is net zo Chinees als Paella Nederlands is :roll_eyes:

1 like

Pagani, parnis of loreo?
Of is dit allemaal hetzelfde? (Allemaal ali)

Die flieger is van Parnis. En die blauwe ‘duiker’ is van Pagani Design. Er zit heel veel troep tussen die Chinese horloges, maar zo af en toe zit er gewoon iets moois tussen, met goeie specs. En gaat het een keer stuk? Ach, het heeft 5 tientjes gekost. Haha!

1 like

Ja … maar ik wou even de ervaringen toetsen.

Die duiker vind ik mooi, heeft saffier, automaat.
Maar 30m WR voor een duiker :no_mouth:
Ik zou die gebruiken voor in het zwembad …

Ik vind dit wel een beetje hypocriet. Sorry dat ik dat moet schrijven. Ik neem aan dat je ook producten gebruikt dat in China is geproduceerd, zoals een Android telefoon of iPhone. Dat is nog maar een telefoon.

Laat staan de rest van het witgoed, tv, etc. Daarnaast zijn er duizenden producten die wij gebruiken waar Chinese bedrijven leverancier zijn voor het eindproduct.

Misschien heb je zelfs al eens iets via die bekende Chinese website wat gekocht waarvan ik de naam niet hoef te noemen.

3 likes

En heb jij je ook wel eens afgevraagd waarom het maar 5 tientjes kost ? Geproduceerd in een omgeving waar werknemers geen rechten hebben, niet hoeven te voldoen aan enige eisen omtrent veiligheid en ga zo maar door.
Maar ach maakt niks uit joh, jij hebt het lekker goedkoop dat een ander in die ratrace naar beneden daar de prijs voor betaald. Lekker boeiend.

2 likes

Dat mag en ik ben ook geen heilige maar probeer wel steeds vaker bewuste keuzes te maken door voor duurzame producten te kiezen. Dat ik daarin niet perfect ben weet ik zelf ook wel, maar die race naar de bodem is gewoon niet goed. En uiteindelijk zal daar toch een keer een halt aan toe geroepen moeten worden.

En nee ik bestel geen spullen op Ali, wat ik bij collega’s wel eens voorbij zie komen van daar maakt mij niet vrolijk. Vaak echte pruts kwaliteit, dan dus liever wat meer betalen voor duurzame spullen of gewoon niet kopen als dat te duur is.

2 likes