Crosspostje ![]()
Lekker aan de wandel in de lunchpauze met mijn favoriete horloge:
Nice!
![]()
Hoe gaat het nu verder? Heb je je geld teruggekregen? Of bieden ze je een nieuw exemplaar aan?
Ze storten het geld terug zodra ze het retour hebben ontvangen (is nog onderweg). Ik ontvang dan het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug en het retourneren was kosteloos.
Ze bieden mij tevens aan om een nieuw exemplaar bij Hamilton te bestellen en die door te sturen naar mij. Dat scheelt dan €135 t.o.v. retail, dus dat klinkt goed. Echter is mijn vertrouwen wel geschaad, dus ik moet nu overwegen of ik niet liever zelf direct bij Hamilton bestel en de meerprijs accepteer.
Op zich wel netjes geregeld, maar ik snap je punt.
Weet niet welk model je exact wilt, want op de Hamilton site zijn ze momenteel niet heel royaal in stock. Dus hoop niet dat je daar dan weer tegenaan loopt.
Het model dat ik zoek is niet op voorraad, maar komt eind deze maand terug volgens Hamilton. Gelukkig heb ik geen haast. Tot die tijd kan ik nadenken of ik het horloge via Hamilton of Harvey Store koop.
Die kende ik nog niet! Zie er wel echt de voorloper in van de Jazzmaster Viewmatic, qua wijzerplaat. Erg fraai!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Show your Hamilton(s) (Deel 2).












