Show your Hamilton(s) (Deel 1)

De lug to lug komt neer op ca 46mm dus doet moet op een 16,5cm pols zeker te doen zijn. De kleinere zou voor mij nog steeds wel de voorkeur genieten, puur vanwege het type horloge. Maar goed, dat is puur persoonlijke smaak.

1 like

Murph 38 is sowieso cosplay, want de Murph behoort 42 te zijn :laughing:

:ok_hand:t2:

6 likes

Blij met mijn Jazzmaster Performer, ideale maat voor mij met 39 mm, geen datum en prima gangreserve ! En bovenal een schitterende blauwe wijzerplaat naar mijn smaak !

8 likes

FTFY :ok_hand: :wink:

Alle gekheid op een stokje: de 42mm voelt voor mij als een soort tweedimensionale/vlakke zwarte helicopterlandingsplaats (met slechte lume en afleesbaarheid). Als de wijzerplaat applied markers had gehad, was het beter geweest.

Wordt een blijvertje.

13 likes

12 likes

7 likes

Deze is mooi. Welke is het?

1 like

Oeeee een Hodinkee L/E :heart_eyes:
Die zijn echt zo mooi! Heel tof horloge!

1 like

Limited Edition For Hodinkee .

1 like

Dit is de Hamilton Khaki Aviation Pilot Day Date Auto H64615135.

1 like

Klein maar fijn

13 likes

1 minuut deviatie na 51 dagen. Ongelooflijke performance van m’n kleine Pilot!

12 likes

Mijn poging om hier deel te mogen nemen is helaas slecht geëindigd. Zojuist een nieuwe Hamilton Boulton Quartz (grotere versie van de twee quartz-varianten) ontvangen en veel opvallende zaken geconstateerd. De pakking hangt deels uit de kast, het bandje is beschadigd en het horloge is uit augustus 2020. De webshop beweert dat deze nieuw is!

Ik ga eerst zorgen dat ik mijn geld terugkrijg en dan toch maar gewoon via Hamilton zelf bestellen. Wat een tegenvaller!

4 likes

Dat lijkt helemaal nergens naar. Groot gelijk om je geld terug te vragen. Welke webshop was dit?

1 like

Dit was via Harvey Store DE. De prijzen zijn daar scherp, maar blijkbaar met een reden. Zo was deze €609 i.p.v. €745 (retail).

De beschrijving en specificaties beschreven een nieuw horloge, nooit geopende doos, volledig origineel, bouwjaar 2026, etc. Om dan vervolgens dit aan te treffen in de doos…

2 likes

Heb daar vorige maand mijn Pilot Pioneer gekocht zonder problemen. Wel mijn enige aankoop daar maar bij mij was alles in orde.
Jammer dit, inderdaad je geld terugvragen en via een AD kopen (of Hamilton direct). Dan maar iets meer geld kwijt.

Avondwissel

7 likes

Later vandaag deze weer eens ombinden!

12 likes

6 likes