Show your Hamilton(s) (Deel 1)

Spijtig. De algehele “ervaring” en het “plezier” van een nieuwe aankoop wordt hierdoor een stuk minder.

Bij de door jou genoemde winkel heb ik een aantal weken geleden mijn Khaki Field aangeschaft. Horloge zelf was spik en span maar de reis van het horloge naar mij toe heeft mij best wat buikpijn gegeven. Gelukkig alles goedgekomen.

1 like

Crosspostje :upside_down_face:
Lekker aan de wandel in de lunchpauze met mijn favoriete horloge:

18 likes

Nice! :grinning: :+1:

1 like

Hoe gaat het nu verder? Heb je je geld teruggekregen? Of bieden ze je een nieuw exemplaar aan?

1 like

Ze storten het geld terug zodra ze het retour hebben ontvangen (is nog onderweg). Ik ontvang dan het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug en het retourneren was kosteloos.

Ze bieden mij tevens aan om een nieuw exemplaar bij Hamilton te bestellen en die door te sturen naar mij. Dat scheelt dan €135 t.o.v. retail, dus dat klinkt goed. Echter is mijn vertrouwen wel geschaad, dus ik moet nu overwegen of ik niet liever zelf direct bij Hamilton bestel en de meerprijs accepteer.

1 like

Op zich wel netjes geregeld, maar ik snap je punt.
Weet niet welk model je exact wilt, want op de Hamilton site zijn ze momenteel niet heel royaal in stock. Dus hoop niet dat je daar dan weer tegenaan loopt.

1 like

Het model dat ik zoek is niet op voorraad, maar komt eind deze maand terug volgens Hamilton. Gelukkig heb ik geen haast. Tot die tijd kan ik nadenken of ik het horloge via Hamilton of Harvey Store koop.

1 like

16 likes

13 likes


Hamilton Linwood ref. H184510, circa 2010, 38mm, quartz, saffierglas, 5atm

11 likes

Die kende ik nog niet! Zie er wel echt de voorloper in van de Jazzmaster Viewmatic, qua wijzerplaat. Erg fraai!

1 like

KFM met bronzen kast

9 likes

Hier ook de KFM maar dan wit en blasted

10 likes

Blijft een fijn horloge…

11 likes

9 likes

9 likes

Blijft toch een heerlijke fieldwatch.

9 likes

…got deep like a Navy seal…

9 likes


De dadwatch op vaderdag. Nog steeds om de pols. Foto was vanochtend.

7 likes

M’n tweede Hamilton, wat een mooi merk!

Grote blij…

1 like