Show your Hamilton(s)

Morgen hoop ik deze om de pols te hebben :hugs:

22 likes

:hushed:

:thinking:

2 likes

Zwarte en witte dial op bracelet in 38mm, lees ik elders als gerucht.

Als je op return of the murph zoekt krijg je nog een preview van de Zweedse Hamilton site waarbij dit staat:
Extending the Khaki Field Murph collection, the return of the popular Murph is marked by a new dial and strap offering . Now building on the watch’s popularity, Hamilton is expanding the Murph lineup with two new variations of the 38mm. First, a crisp white dial brings new dimension to the Murph.

Iemand heeft de advertentie ook aangepast om meer detail te zien:

2 likes

Ah ok.

Ja ik heb de special al, dus …

12 likes

Nice. Die doos is echt heel cool. Maar dat was enkel tijdelijk bij de 42mm, toch?

De 38mm is echt wel de betere maat voor mij, maar als fan van de film ben ik toch licht jaloers op die doos en de morse code op de secondewijzer.

Ik ben nog tussen de Murph en een ander horloge aan het twijfelen, zie dit topic →

1 like

De airglacier uitvoering

8 likes

Hebben we natuurlijk al. :partying_face:

21 likes

Een prachtige Hamilton!

1 like

Wat is er speciaal aan tegenover de reguliere ?

1 like

Yep :smiley:

:arrow_down:

Niet heel veel dus :sweat_smile:

Maar heb em later kunnen kopen hier op het forum voor een mooi prijsje.
Ben wel mega fan van de film, dus ik ben hier onwijs blij mee.
Heb ook de Cooper watch ook, die ik eigenlijk al heeel lang wilde, al lang voor de film er was :sweat_smile:

2 likes

Hah, ik vind dit zo’n gave combo.
Maar het lukt me niet.
Ik heb de bracelet liggen van m’n Khaki Field, die nu op een Yooside bandje zit (heerlijk!)
Maar ik krijg die er gewoon niet aan.
Heel misschien dat de maat niet klopt en dat het pinnetje niet overeen komt met het gaatje. Maar ik dacht toch dat dat allemaal universele maten zijn :thinking:

1 like

13 likes

En voila, zoals verwacht, bracelet en witte ‘gekorrelde’ wijzerplaat.

17 likes

Erg mooi !

Ik ben de trotse bezitter van een Khaki Field Murph (38 mm versie) en sinds zaterdag ook van een Hamilton PSR. Mijn vrouw is iets bescheidener en heeft ‘slechts’ een Hamilton Boulton.

Mooi zo’n tropic band. Staat 'm goed.

1 like

Paar jaartjes deze zwarte khaki field en draag m nog altijd graag en veel, een lekker horloge :slight_smile:

11 likes

10 likes

23 likes