Show your Hamilton(s)

Kwestie van smaak natuurlijk … ik zou voor de versie zonder datum gaan.

Maar snap dat jd twijfelf tussen de twee want het lijkt erg veel op elkaar :wink::+1:

1 like

MEENING GEVRAAGD …:wink::+1:.

Ik heb 4 hamiltons en ze bevallen goed, 1 heeft voor mijn gevoel wat veel overlap en staat te koop omdat ik nog een andere hamilton wil maar 4 opzich genoeg vind vandaar 1 eruit voor er 1 bij komt.

Ik heb de Hamilton khaki field auto chrono …
Bevalt erg goed, ik had er zelfs meer schik mee dan mijn seamaster nekton en avenger gmt.

Dan mijn khaki field mechanical 42mm …bevalt ook super, heb er al meerdere gehad in 38mm maar deze vind ik mooier op mijn pols en het lijkt of de verhouding met de lugs mooier uitkomt.

Toen ik op de witte wachten kwam de far cry 6 voorbij … ook erg mooi gemaakt , titanium kast zou ik eigenlijk wel willen omwisselen met de witte dan is die helemaal perfect …
Maar na een paar keer dragen heb ik niet perse de behoefte deze te houden naast de andere 2 eerder genoemde (dus staat te koop, nu ff afwachten of hij gaat :wink:)

En als 4de de khaki navy, moet eerlijk zeggen dat ik het model eerder over het hoofd gezien had maar toen het onder mijn aandacht kwam was het snel besloten … zeker een aanrader :+1::+1:

Nu mijn vraag, wat vinden jullie van de Hamilton regulator cinema ? :thinking:

Ik dacht far cry eruit regulator cinema erbij :grin:… maar ik heb nog niet de kans gezien het horloge op de pols te zien en passen en op youtube valt het ook een beetje tegen …

Ik hoor het graag :+1:

6 likes

Ik vind het anders. Daarmee niet onaardig, maar wat mij zelf zo bevalt aan de Hamiltons (ik bezit er 3) dat het no nonsense horloges zijn, vaak mooi in hun eenvoud, opmaak en afleesbaarheid.
Zo Khaki field mechanical is door zijn eenvoud/simpelheid mooi.

Deze complexiteit in de presentatie van tijd is icm de filmsporen voor mij iets te ver gezocht en gaat voorbij aan waar, voor mij, Hamilton sterk in is en mij persoonlijk aantrekt.

Maar smaken verschillen. Ik ben benieuwd naar de andere smaken?

2 likes

De Far Cry er uit… kan ik enigzins wel begrijpen. Lijkt te veel op de KFM. Die zou ik ook houden, omdat die een witte dial heeft.
De Khaki Navy vind ik ok, maar niet geweldig. Persoonlijk vind ik andere duikers dan leuker.
Die Auto Chrono is wel heel erg fijn! Die nooit weg doen.
Wat ook zeker niet zou misstaan is een pilot watch… wellicht de Cooper watch van Hamilton? Die vind ik echt prachtig!

1 like

Voor mij kan het qua kleuren, vormen e.d. niet gek genoeg zijn. Heel breed georiënteerd/geïnteresseerd. Ik heb zelf bijvoorbeeld de Hamilton Ventura - qua vorm is het de bom. Verder heb ik qua wijzerplaatkleurtjes de hele regenboog ondertussen.

Ik haak echter af bij de Cinema. Persoonlijk vind ik het niets. Ik vraag me af waarom er filmspoelen op moeten zitten; die film met het logo erin is ook maar raar. Ik snap het hele ontwerp niet. Heb er echt over nagedacht; ik zie het gewoon niet.

1 like

Ik zeg ook Far Cry er uit.
Qua regulator, pak dan deze:

7 likes

Thnx, :blush::+1:

Ik wacht met de cinema tot ik m een keer kan zien en bestel het maar niet op de gok :wink:…thnx voor jullie mening :+1:

Ik kan me in het meeste wel vinden, kwa duiker bevalt de maat en geen datum me goed.

De cooper watch , vind ik te groot tov de dag en datum positie (verder wel een leuke klok).

Ventura blijf ik ook leuk vinden vooral de men in black versie , maar de overhangende lug punten (horen er bij deze versie wel bij) maar passen niet echt bij mij … het is lang geleden maar als ik m tegen kom wordt het sowieso ff passen :+1::wink:

Laatste regulator lag in roermond (zilvere / lichte plaat) … vond het niet verkeerd maarja de cinema spookte door mijn hoofd :sweat_smile:

1 like

Persoonlijk zou ik voor de 40mm automaat gaan. Misschien iemand hier op het forum vinden waar je hem kan passen, zou niet weten waar ze deze irl verkopen in Nederland.

1 like

13 likes

Eindelijk op staal! En hoe🥰

19 likes

11 likes

14 likes

Spijt dat ik de mijne nooit mocht ontvangen, desondanks een order op de release bij een ad die ik persoonlijk goed ken. Misschien koop ik me wel eens de gewone stalen bond versie :heart_eyes_cat:

Die Nato gaat wel heel erg lekker met de KFM :heart_eyes:

1 like

Bandje binnen gekomen, horloge staat in de verkoop maar toch ff checken hoe het staat … :blush::+1:

19 likes

Haha, die combi is goud! Well played :grin:

9 likes

13 likes

11 likes

NA

30 likes

Heuuulllll erg gaaf zeg! Veel plezier er mee

1 like