Show your Hamilton(s)

12 likes

Mooi! Is dit de quartz versie?

Edit: Ooh ik zie mechanical staan!

1 like

Khaki Mechanical idd, handwinder.
Stiekem draag ik deze toch heel vaak, en kan ook vrijwel alle soorten banden hebben.

2 likes

Vandaag mocht mijn NA mee naar het werk.

23 likes

Crosspostje

7 likes

Vandaag deze prachtige Jazzmaster Thinline weer om. Wat een heerlijk horloge blijft dit toch, licht gebold saffier, prachtige sunburst en ultra plat

15 likes

Ik ben vandaag jarig en ik heb een passend cadeau gekocht … nieuwe PSR :black_heart::heart: Zo gaaf!

11 likes

Proficiat :slight_smile:

Ik ben de stalen versie aant overwegen na het mislopen van de matrix versie.

Post je wat meer foto’s?

1 like

Zekers … ga er van het weekend even voor zitten. Vandaag druk met al die felicitaties en familie :blush:


Deze maar weer is .

6 likes

15 likes

Machtig mooi, maar ik mis toch wel de seconden wijzer. :eyes:
Zo lijkt het wel of er geen leven in zit.

1 like

Elk nadeel heb ze voordeel:
Dit helpt me van een neurose af, namelijk dat ik het niet kan uitstaan als de minutenwijzer niet op een minutenindex staat als de secondenwijzer op 12 uur staat. :wink:

2 likes

Wat een gaaf ding is het toch. Nog gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Is geen neurose Harold. Laat je niet gek maken. Is gewoon een basisvereiste van een uurwerk.

Die secondenmarkers staan er niet voor niets en zo’n secondewijzer die er continu naast zit is gewoon chips.

1 like

Ik vind dit toch een van de meest geslaagde Hamiltons: de American Classic Pan Europ automatic. Die prachtig blauwe wijzerplaat,
dat fifties lettertype en die markera wonderful blue dial, the fifties typeface, die indices en die bezel.

Referentie is #H35405741. H30 uurwerk - omgebouwde ETA 2836-2 maar dan met een gangreserve van 80 uur. Kastdiameter 42mm en lugs van 22mm. Op de originele On the Hamilton black leather Racing strap met een vlindersluiting.

27 likes

Mooi, chrono vind ik persoonlijk nog mooier

1 like

18 likes

15 likes

Na een tijdje weer om de pols, blijft een superklok … meteen maar een nieuwe foto gemaakt :slight_smile:

15 likes