Show your Hamilton(s)

16 likes

Blijft mooi :+1::+1:

18 likes

Is inderdaad een mooi horloge, ik had hem ook maar weer verkocht (het vliegtuigje heb ik nog natuurlijk nog :wink:)
Ook de X-Wind is weer verkocht en zo hoop ik dichter bij een IWC (Le Petit Prince) te komen. :star_struck:

1 like

11 likes

15 likes

Vandaag deze weer eens om. Krijgt eigenlijk veel te weinig draagtijd.

19 likes

17 likes

Ik wil hem nog steeds! Iemand die hem beu is?

6 likes

12 likes

Gave foto’s. Welke cursus doe je?

Hier 2 Hamiltons viewmatic, liggen al maanden te rusten in de horlogebox. Waarom, heb gewoon teveel horloges, dus keuze stress. 1 is een open hart viewmatic en ja ik weet het you love it or you hate it, maar het blijft een mooi gezicht als je het uurwerk ziet lopen.


11 likes

19 likes

Mooie Hamilton, ben niet geheel neutraal blauwe wijzerplaat en blauwe bezel zijn mijn lievelingskleuren :innocent:, die raceband is ook heel mooi. Hamilton als horloge, prima. Hamilton als racer hopelijk iets minder in 2022 :wink:.
Compliment hoe je de foto’s gemaakt hebt :+1:.

Hetzelfde geldt voor die van @Timebandit en @Rovr vindt die van Rovr net iets mooier als de bezel helemaal blauw had geweest maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk :ok_hand: :+1:

2 likes

Ik lees het maar al te vaak, dat men een bepaald horloge verkocht heeft en er later toch weer spijt van heeft. Sommigen kopen dan hun eigen horloge weer terug of kopen weer een nieuwe. Ik vraag mij dus af @WatchManiac (Frank) wanneer jij je Khaki field verkocht hebt. Je gaat nu dus weer dezelfde (nieuwe) weer kopen, wordt het dan een blijvertje? Voor mij is dat dus de reden dat ik geen van mijn horloges verkoop, domweg daar ik daar mogelijk spijt van zal krijgen. Ik snap best wel dat men flippert om weer eens wat nieuws te kopen, maar om dan weer dezelfde terug te kopen kost dus geld.

Ik zou best wel benieuwt zijn wie dat ook op die manier gedaan hebben en waarom?
En zoals het spreekwoord zegt “spijt komt na de zonde”, zou mij wel kunnen voorstellen dat je een bepaald horloge verkoopt en dan een ander model van dat merk gaat kopen. Als ik het verkeerd zie, leg het mij dan a.u.b uit, wellicht snap ik het dan.

1 like

Ik verkoop geen enkel horloge. De meeste hebben voor mij een hogere emotionele waarde dan dat ik er voor zou krijgen. Daarnaast liggen ze mij ook niet in de weg. Laatst wel één weggegeven aan de zoon van een kennis van ons, jong helemaal blij

3 likes

Wat dat betreft zitten wij op 1 lijn :smiley:, ook wat betreft het weggeven van een horloge.
Zo heb ik aan mijn 2 buurjongetjes een horloge gegeven, en als je dan die snuitjes ziet dat is echt genieten. En wie weet worden dat later ook echte horloge liefhebbers, jong geleerd is oud gedaan :wink:

4 likes

13 likes

Bandje staat er goed bij. :+1:

1 like

Ik heb er zo 1 gehad in full titanium. Zou ik zo terugkopen als het kon :wink:

3 likes

Avondschool bij SYNTRA in Hasselt (België)!

Er zijn best nog wat HF-leden die hier les volgen, inmiddels is er zelfs een topic aan gewijd:

3 likes