Show your Hamilton(s)

Vintage sub! NOS gekocht maar mag binnenkort weer weg… :slight_smile:

5 likes

Nieuw bandje op de Hammie gezet, ben nog niet heel enthousiast over deze combi denk toch maar weer opzoek naar licht bruin…

Andere suggesties welkom

12 likes

Zat even op de site van Hamilton te kijken en zag wat nieuwe khaki field auto titanium modellen 38mm en 42mm. Wat vind men?




Bij deze is de stucadoor te vroeg naar huis gegaan.

Denk dat het wel lekker draagt, 38mm titanium? Ben alleen bang dat ze nog geen ar coating op het saffier hebben…

14 likes

dat hoor/zie ik vaker bij hamilton horloges. zou het nou zoveel extra kosten om een goede coating aan te brengen ?

Lachen, ik mag mee doen in dit topic.

Vandaag binnen gekomen, gekocht in het blauwe forum voor een zak knikkers en een Twix.

16 likes

Hamilton is ook een heerlijk merk, lekker veel horloge en vakmanschap voor je geld. Ben blij dat ik er weer eentje heb.

Leuk hoor, met het nieuwe uurwerk met 80 uur gangreserve?
Dus knikkers zijn ook al aan inflatie onderhevig.

1 like

Ik denk het wel, kan ik dat ergens aan zien?

11 likes

Mooie Hamilton, draag hem met plezier en gezondheid.


Ik heb net de mijne ontvangen, vorige week aangekocht via Crono.
Ben benieuwd hoe hij draagt ,maar eerst een paar schakels aan de Band maken want hij staat op een heel klein maatje.
Weet iemand misschien hoe dit werkt?
Zijn dit van die uitschuifbare pinnen, ben zelf alleen bekend met pinnen die geschoeft zitten.

10 likes

Mijn NA :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Naar mijn mening mooiste hamilton so far!

1 like


Mijn Hamilton Khaki Pilot day date

7 likes

gaat helaas wel uit de collectie!

5 likes

iedere ochtend max aantal slagen, dat merk je direct geeft veel tegengas.

Dank, ik heb hem inmiddels weer 3 weken. Wind hem om de dag op, zeer mindfull. Knijp ook niet hard in de kroon tijdens het rustige draaien, zodat ik er makkelijk met de vingers overheen glij als ik tegen de stuit loop.

Het groter maken van de Band is gelukt, nu even kijken hoe hij draagt

Waar blijft de foto?

Hier de foto, de Hamilton draagt wel goed.
Overweeg wel om de originele Nato te bestellen, beetje wisselen van de zomer.

11 likes