Vanaf 2019 gebruiken ze het H50-uurwerk, met 80 uur gangreserve.
Hij is gekocht door de vorige eigenaar in april 2021, dus denk dat deze dat wel heeft
Heb je deze toevallig van een Jonathan in België gekocht?
Nee, van een HFer uit Nederland
Dacht even dat het een ex horloge van me was .
Verder kan ik je wel vertellen dat deze variant pas in 2019 is uitgebracht, nadat Hamilton reeds op het H-50 uurwerk was overgestapt. Het is dus zeker een 80 uur power reserve . Geniet ervan, prachtige horloge!
Blijft een superfijn dragend horloge op custom sLLs-band. Lekker accuraat ook met ca. +1 s/d bij om de dag aanslingeren.
Mijn eerste Hamilton horloge. Was er niet specifiek naar op zoek maar wilde een keer wat anders kopen dan de standaard (vintage) dress watches van max 36mm die ik normaal koop. Kwam deze tegen in de buurt en kon hem voor een zeer schappelijke prijs overnemen. Of hij voor altijd in de collectie blijft betwijfel ik, maar voor nu krijgt hij meer polstijd dan ik in eerste instantie zelf verwacht had! Al met al heel blij mee, en kan soms blijven staren naar het zichtbare uurwerk dat loopt!
Wat een tof horloge! Het is inderdaad niet iets wat de meeste mensen normaal gesproken zullen kopen, mooi dat je de knoop hebt durven doorhakken en er van kunt genieten. Persoonlijk speel ik het altijd op safe wanneer ik op zoek ga naar een horloge voor mijn bescheiden collectie maar misschien is het juist leuk om eens voor iets totaal anders te gaan dan gebruikelijk. Bedankt voor de inspiratie
Blijft schitterend deze bijzondere Hamilton Khaki X-Mach limited met Carbon inleg. Ik twijfel of deze binnenkort uit de collectie gaat……
Snelle foto, maar ik heb ook weer een Hamilton! Miste mijn Khaki Field toch wat te hard nadat ik deze vorig jaar in een impulsieve bui verkocht had. Deze keer voor de witte dial gegaan, leuk om wat verschillende straps op te proberen!
Ben weer terug bij mijn eerste liefde de Hamilton Khaki Field. Deze versie bevalt heel goed, fijne maat en de wijzerplaat heeft een mooi effect in de zon. Met 100m water resistance ook een prima dagelijks inzetbaar horloge. Me is happy.