In de hoop dat die bij een liefhebber van het merk terecht komt, hier ook een brutale post. In het blauwe gedeelte te bewonderen….
Oops, dat is een echte? Leuk. Heb je wat info?
Sinds december vorig jaar ook lid van de Hamilton club. Ben alleen sinds dat moment bijna niet meer op het forum geweest, in een poging niet GELIJK op zoek te gaan naar het volgende horloge . Tot nu toe is dat gelukt.
Beste @Chro_No, ik bedoel het aardig mbt de Hamilton. Ik vind het nl echt bijzonder dat dit een originele is, een echt oudje. Die heb ik niet eerder (hier) gezien. En niet zoals mijn moderne Hamilton Khaki, die hooguit een hommage is😋.
Ik zeg en suggereer nergens dat het een fake is.
Ik bedoel het aardig en oprecht geïnteresseerd, maar ja, het ‘boekje bedoelingen’ is dik, zal ik maar zeggen .
Ik ben inderdaad pas 3 maanden forumlid, maar wil wel deelnemer zijn, niet alleen maar toekijken. Ook al zie soms wel discussie ontsporen in bepaalde topics, daar wil ik niets mee te maken hebben.
Het conflictmodel heb ik op 12-jarige leeftijd verlaten .
En nu, verder genieten van al het moois op dit forum.
Jazeker, schitterend. Staat op mn verlanglijstje
Hij is volgens mij van de RAF, is op de achterdeksel gesigneerd. Volgens mij zit er een 7733 Werk binnen en komt waarschijnlijk uit begin Jaren 70 of eind 60.
Er is niet heel veel info over te vinden…
Grt
Ben
Heel fraai
Vanmorgen heb ik mijn Khaki Field opgehaald bij collega forumlid @Jaegerr. Heel erg blij mee!
Ben pas in bezit van een nieuwe Tissot maar het kriebelde dusdanig dat ik het toch niet kon laten. Was opzoek naar een leuke daily, maar dat moet met deze denk ik wel lukken aangezien hij heel veel straps kan hebben. Ik heb de Sailcloth op het oog, maar misschien ook iets met nubuck leer. (Andere) tips zijn heel welkom!
Mooie Hamilton, veel draagplezier gewenst.