Show your Hamilton(s)

Vandaag de viewmatic op nato :sun_with_face:

10 likes

In het blauwe gedeelte terug te vinden :wink:

10 likes

25 likes

Zou mooi zijn als ze hier een iets kleinere diameter (39mm) variant van uitbrengen.

Mooi ook he die lichte grijze plaat!
Geeft m net ff dat beetje extra flair.

Prachtig

1 like

Is inderdaad een topper :wink:

8 likes

Die staat nog steeds hoog op mijn lijst :heart_eyes:

2 likes

13 likes

Netjes :slight_smile: stond laatst in het blauwe gedeelte of niet?

Na

8 likes

Mooi ding! Draagt ie (te) groot of valt het mee?

1 like

Valt heel erg mee gelukkig.

1 like

Je bedoelt, bij Te Koop?

Ja idd… was ook met n dag weer weg

Nee, dat was niet de mijne. Deze heb ik zelf aangeschaft buiten het HF. Had bijna de kleinere versie gekocht, maar deze 42mm Limited gaf de doorslag.

cross post :wink:

14 likes

Soms heb je van die dode momenten op je werk en ga je voor de gein eens kijken op Marktplaats. Ik ben er uit frustratie lang niet meer geweest, want je had of met randdebielen te maken, gasten die niet anders dan in straattaal kunnen communiceren, low ballers of mensen waar je een deal mee sluit maar vervolgens niet met betaalgegevens komen, of niet komen opdagen. Kortom, de bekende frustraties van Marktplaats.

Dus zonder verwachtingen ging ik weer eens kijken en ging eens zoeken onder de term Hamilton Horloges en toen kwam ik dit horloge uit de jaren 90 tegen! Ik wilde niet het onderste uit de kan halen en dacht ik doe een bod waarvan de verkoper het kan accepteren als die er snel vanaf wilt, of wellicht nog wil onderhandelen. Het werd het laatste en heb voor een keurige deal deze Hamilton khaki Scuba Quartz weten te scoren. Als het goed is wordt die maandag geleverd.

8 likes

Om weer even de Hamilton vibes te krijgen voor de NA die inbound is, vandaag weer eens de KFM om gedaan.

15 likes

7 likes

Hoe zit dat nu met de reflectie bij de khaki’s?
Ben op zoek naar een horloge met blauwe dial en de khaki 40mm automaat staat op het lijstje als mogelijke kandidaat

Als minpunt heb ik reflecties genoteerd, komt regelmatig terug in reviews maar ik hoor het ook graag van jullie.

Is dit storend en zo ja altijd of enkel in bepaalde omstandigheden?

Thx
B